آغازفعالیت نرم‌‌‌‌افزاری دانشگاه آزاداسلامی واحدیادگار امام خمینی(ره)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری از آغاز فعالیت نرم‌‌‌‌افزاری گسترده‌‌‌ در این دانشگاه خبر داد و از سازمان‌‌ها و مؤسسات حوزه حمل‌ونقل نیز برای ارتقای سطح همکاری‌ها دعوت کرد.

کد مطلب: ۶۸۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) یک بعد فرهنگی و یک بعد پژوهشی دارد. در بعد فرهنگی افزایش اعتماد میان مسئولان دانشگاه و دانشجویان مورد توجه است و باید شفافیت، صداقت و امید به آینده را افزایش داد.

قاضی‌‌ مغربی معماری خوب ساختمان‌‌ها، امکانات مناسب آزمایشگاهی، کادر قوی هیأت علمی، 25 هزار دانشجو و 7 دانشکده، دسترسی مناسب به مترو و تمرکز 80 درصدی بخش‌‌های مختلف این واحد دانشگاهی در مجتمع مرکزی را از جمله مزیت‌‌های این واحد دانست.

وی رویکرد دوم برنامه‌‌های دانشگاه را ورود به حوزه درآمدزایی از طریق فعالیت‌‌‌های پژوهشی دانست و خاطرنشان کرد: آبان سال جاری فعالیت نرم‌‌‌‌افزاری گسترده‌‌‌ای در واحد یادگار امام آغاز خواهد شد و برای نخستین بار یک تیم بزرگ نرم‌‌‌‌افزاری متشکل از استادان و دانشجویان پروژه‌‌های مورد نیاز کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌‌دهند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار