انتصاب/

سرپرست جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان صمد علیزاده به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی استان معرفی گردید.

کد مطلب: ۶۸۲۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آذربایجان شرقی، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: هر چقدر به سوی وحدت شیعه پیش رویم بر سرافرازی شیعه خواهیم افزود.محرم و صفر بزرگترین فضا برای پرورش دانش آموزان است.باید طوری برنامه ریزی کنیم تا از این نوع فضاها برای تربیت و پرورش دانش آموزان نهایت استفاده را به عمل آوریم.

علمی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی همسو با معاونت پرورشی عمل می کند گفت: سازمان محیطی حرکتی و فکری دارد و نشاط و شادابی در آن موج میزند. اردوهای پیشتازان و فرزانگان با نشاط ترین فعالیت از بین تمامی فعالیتهای دانش آموزی شناخته شده است.سازمان دانش آموزی به جهت برنامه ای بودن هنوز هم به فعالیت خود ادامه داده و بازوی قوی و فعال معاونت پرورشی در تمامی فعالیتها و سطح مدارس می باشد.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش با تقدیر از زحمات ناصر کفشخواه مقدم در طول تصدی پست ریاست سازمان دانش آموزی استان ، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان صمد علیزاده را به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی استان معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار