اجتماعی کردن نظام سلامت، مسئولیت امروز حوزه بهداشت و درمان است

قائم مقام مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، در نشست مجمع بانوان خیرین سلامت که با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، از ماموریت وزارت بهداشت برای اجتماعی کردن نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . ظهیر مظلومی نژاد گفت: هدف از این نشست برگزاری کانون زنان خیر سلامت و آشنایی هر چه بیشتر بانوان فرهیخته و توانمند با مسائل و مشکلات بهداشت، درمان و اشتراک نظر و تشریک مساعی با آن هاست .

وی با اشاره به سابقه مشارکت های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: این نشست، دومین جلسه خیرین سلامت بانوان است، در بسیاری از کشورها این جلسات با هدف پیشبرد و توسعه حوزه های مختلف صورت می گیرد و بکارگیری پتانسیل بانوان در خصوص رفع مسائل بهداشتی و درمانی یکی از مواردی است که بهرمندی از آن می تواند به رفع نیاز بخشی بیانجامد.

ظهیر مظلومی نژاد ادامه داد: در دانشکده علوم پزشکی نیشابور با خواست و همت ریاست دانشکده، فعالیت های زیادی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده است و امیدواریم با افزایش مشارکت بانوان خیر که نسبت به گذشته در کارهای خیر پیشگام شده اند، شاهد پیشرفت مطلوبی در حوزه سلامت باشیم.

قائم مقام مشارکت های اجتماعی در پایان از حضور ریاست دانشکده و حمایت های ایشان در توسعه مشارکت خیرین سلامت تشکر کرد و افزود: سخنان و راهنمایی آقای دکتر عظیمی نژاد در این نشست همچون نقشه ی راه برای آینده‌ی این کانون مورد نظر همه ی ماخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار