کیا در گفت‌ و گو با پانا:

امسال 5 هزار عنوان کتاب به جشنواره کتاب رشد ارسال شده است

معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی درخصوص پانزدهمین جشنواره کتابهای علمی آموزشی رشد گفت: امسال بیش 800 ناشر با 5 هزار عنوان کتاب در جشنواره حضور دارند.

کد مطلب: ۶۸۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

فریبا کیا در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره کتاب­های علمی، تربیتی و آموزشی رشد در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: درواقع جشنواره به عنوان یکی از راه های موثر در ترغیب ناشران و مولفان به رعایت اصول و ضوابط استانداردسازی کتابهای کمک آموزشی مورد توجه قرار گرفت که امسال پانزدهمین دوره آن در حال برگزاری است.

وی افزود: درواقع جشنواره به عنوان یکی از راه های موثر در ترغیب ناشران و مولفان به رعایت اصول و ضوابط استانداردسازی کتابهای کمک آموزشی مورد توجه قرار گرفت که امسال پانزدهمین دوره آن در حال برگزاری است.

وی درخصوص شرکت کنندگان در جشنواره کتاب امسال گفت: بیش 800 ناشر با 5 هزار عنوان کتاب در جشنواره حضور دارند که افزایش قابل توجهی را نشان می­‌دهد.

کیا در این خصوص توضیح داد: تا جشنواره نهم هرسال کتاب های 2دوره مورد بررسی و ارزیابی قرار می گرفت به عنوان مثال یکسال کتاب های ابتدایی و راهنمایی و سال بعد کتاب های متوسطه نظری و فنی و حرفه ای، اما از جشنواره دهم هر سال همه دوره ها مورد توجه قرار گرفته و پیش دبستانی نیز از سال 88 به این چرخه وارد شده شده است.

وی با بیان اینکه کتاب ها پس از ارزیابی اولیه در اختیار گزوه های ارزیاب قرار می گیرد و آثاری که بالای 80 امتیاز کسب نمایند(درجه یک)، 70 تا 80 امتیاز (درجه دو) و 60 تا 70 (درجه 3 ) اعطا می شود.

مهلت داوری آثار؛ 30 آبان ماه

گفتنی است؛ مراسم پایانی پانزدهمین دوره از جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد چهارم دی ماه در سالن حجاب، مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار