فرهنگی بازنشسته گنبدی پاداش بازنشستگی خود را در یک بیمارستان صرف کرد

معصومه حکیمی دبیر بازنشسته گنبدی تمام پاداش بازنشستگی اش را صرف خرید یک دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبدکاووس کرد و با این کار خیر خود، جلوه ای از جلوه های معلمی را عملا به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۶۸۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، معصومه حکیمی فرهنگی بازنشسته گنبدی با بیان اینکه مدت ها به فکر انجام یک کار ماندگار، از محل پاداش پایان خدمتم بودم، گفت: از چند نفر پرس و جو کردم و به چند بیمارستان مراجعه و کمبودها را از نزدیک مشاهده کردم و شنیده بودم بیمارستان شهید مطهری در تامین تخت مراقبت های ویژه کمبود دارد تصمیم گرفتم در این راه قدم بر دارم و به این نتیجه رسیدم که خرید دستگاه ونتیلاتور کمک شایانی به امر خدمات رسانی به بیماران بخصوص بیماران تصادفی خواهد کرد.
وی افزود: در سال 95 پس از 30 سال تدریس درس ریاضیات برای دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس به افتخار بازنشستگی نایل شدم و پس از دریافت 700 میلیون ریال پاداش، آن را برای خرید دستگاه ونتیلاتور هزینه کردم.
رضا دانشی مدیر داخلی بیمارستان مطهری گنبدکاووس هم گفت: این بیمارستان ۲۵ تخت در بخش مراقبت های ویژه دارد و با تجهیز و راه اندازی این دستگاه، یک تخت دیگر هم برای ارائه خدمات به بیماران شرق استان اضافه شد.
وی افزود: در حال حاضر، چهار تخت دیگر در این بخش وجود دارد که فاقد دستگاه ونتیلاتور است. مدیر داخلی بیمارستان ‌مطهری از خیران برای تجهیز این تختها دعوت به همکاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار