عامل موفقیت در برنامه ریزی ، حفظ اعتماد به نفس می باشد

عامل موثر بر موفقیت های بیشتر در کنکور اعتماد به نفس است و ما می بایست در مورد برنامه ریزی تحصیلی ابتدا خود یک برنامه از وضعیت آمادگی و تحصیلی آماده کنیم تا بتوان با اعتماد به نفس بالا برای کنکور برنامه ریزی نمود.

کد مطلب: ۶۸۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز جلسه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی ‌ویژه دانش آموزان پایه یازدهم و پیش دانشگاهی در کانون شهید مطهری نطنز برگزار گردید.
در این جلسه رهبری ، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی را از عوامل موثر در موفقیت تحصیلی و برنامه‌ریزی صحیح و روش های مطالعه اصولی و روش های تست زنی را برای دانش آموزان برشمردند.
وی عوامل موثر بر موفقیت های بیشتری در کنکور را اعتماد به نفس برشمرد و افزود ما می بایست در مورد برنامه ریزی تحصیلی ابتدا خود یک برنامه از وضعیت آمادگی و تحصیلی آماده کنن تا بتوان با اعتماد به نفس بالا برای کنکور برنامه ریزی نمود.
در ادامه جلسه رهبری ، در جمع اولیای دانش آموزان درباره روابط خانواده و تاثیر آن بر تربیت و همچنین افسردگی در دوران نوجوانی مطالبی را بیان نمودند.
وی بدترین شرایط در خانواده را استرس زیاد در محیط خ نواده برشمرد و افزود ما باید سعی کنیم محیط آرامی را ایجاد کنیم تا در آینده مجبور به پرداخت خسارت های روحی و روانی به فرزندان نباشیم.
وی علل افت تحصیلی در دانش آموزان را وجود بی رویه از فضای مجازی عنوان نمود.
رهبری در آخر به اولیا درباره استفاده زیاد از تلفن همراه و اینترنت هشدار و راه های مقابله با آن را بیان نمود.
در پایان دانش آموزان و اولیا سوالات خود را مطرح نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار