مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبرداد:

شرایط مناسب استان اردبیل در اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم

مدیرکل بهزیستی اردبیل گفت: در اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم وضعیت استان اردبیل مطلوب بوده و از لحاظ پوشش مناسب این طرح اقدامات لازم بیش از میانگین کشوری است.

کد مطلب: ۶۸۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،بهزاد ستاری در جلسه هماهنگی اجرای طرح غربالگری و سنجش کودکان در استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به دنبال کاهش میزان تنبلی چشم کودکان خواهیم بود تا با ارئه راهکارهای لازم و شناسایی به موقع درمان‌های لازم ارائه شود .

وی به تحت پوشش قرار گرفتن نزدیک به ۶۴ هزار نفر در طرح غربالگری تنبلی چشم اشاره کرد و افزود: اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرایی شدن مناسب طرح‌های مرتبط با سلامتی و افزایش کیفیت زندگی مردم تمام اهتمام خود را به کار خواهد بست .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: وضعیت استان در اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم مطلوب بوده و از لحاظ پوشش مناسب این طرح اقدامات لازم بیش از میانگین کشوری انجام پذیرفته و مشارکت خانواده‌ها و انجام فرهنگسازی لازم در اجرایی شدن مناسب این قبیل از طرح‌ها کمک خواهد کرد .

ستاری یادآور شد: مراکز خدمات روانشناسی درکنار بخش‌های مشاوره‌ای اداره بهزیستی در اجرای طرع غربالگری سنجش اضطراب همیاری‌های لازم را انجام داده و با تداوم مشارکت‌های لازم اقدامات مناسب درمانی در این خصوص انجام خواهد پذیرفت .

وی عنوان کرد: طرح غربالگری اضطراب با حمایت و همکاری مراکز مشاوره بهزیستی ویژه کودکان ۵ و ۶ سال در نقاط مختلف استان برگزار شده و با تعامل و حمایت خانواده‌ها نتایج خوبی که به سلامت روانی و ذهنی کودکان و خانواده‌ها کمک خواهد کرد، حاصل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار