همزمان با یوم الله ۱۳ آبان،

شعار مرگ بر آمریکا در قزوین طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و دانش آموزان قزوینی همراه با سایر اقشار، مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغاز کردند.

کد مطلب: ۶۸۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت 13 آبان در شهر قزوین با سر دادن شعارهای ضد استکباری، مسیر میدان آزادی تا خیابان شهدا را راهپیمایی کردند .

علاوه بر مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود، 'ما ملت بصیریم،ذلت نمی پذیریم' و 'ما ملتی آگاهیم، پیرو ثاراللهیم' و 'نشانه ی دینداری، از آمریکا بیزاری' و 'ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند' از شعارهای حاضران در این آیین بود .

دانش آموزان و دانشجویان قزوینی با شرکت در این مراسم انزجار خود را نسبت به سیاست های شیطان بزرگ آمریکا اعلام کردند .

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان پرشور، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران دستگاه های اجرایی نیز به همراه دیگر اقشار در آیین حضور یافتند .

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، سیده حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت و رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان و علی موسوی فرماندار قزوین ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند .

در دیگر شهرهای استان قزوین نیز به مناسبت یوم الله 13 آبان آیین های مشابهی در حال برگزاری است .

13 آبان همزمان با روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بدست دانشجویان و دانش آموزان انقلابی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار