جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، جمال شاکرمی، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مهران، از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، افزود: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است.

شاکرمی، تصریح کرد: باتوجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند.

وی، بیان کرد: در این بیمارستان بخش هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی های محدود تهبیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود.

شاکرمی به تعداد مراکز درمانی سپاه در سال های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد مراکز درمانی سپاه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار