برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان در سرخس

جمع کثیری از دانش‌آموزان، فرهنگیان، طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) همراه فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات نیروهای انتظامی و غیره پس از طی مسیر خیابام امام(ره) با فریاد مرگ بر آمریکا در محل مسجد امام رضا(ع) این شهرستان تجمع کردند.

کد مطلب: ۶۸۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در این مراسم حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی امام جمعه موقت با تاکید بر وحدت همه مسئولان و مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز حضور دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب اسلامی در راهپیمایی نشان از تداوم آرمان‌های امام راحل است که به لطف هدایت‌گری مقام معظم رهبری تا ظهور حضرت حق ادامه دارد.
وی با تاکید بر توانمندسازی قدرت دفاعی کشور از سپاه پاسداران خواست با تمام قدرت بر افزایش توان موشکی خود بیافزایند و از انقلاب نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.
در ادامه این مراسم قطعنامه سراسری این روز در محکومیت جنایات امریکا قرائت شد.
لازم به ذکر است همزمان در بخش مرزداران سرخس نیز راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور بخشدار، شهردار،نیروهای نظامی مستقر در پادگان مزداوند، روحانیون شیعه و سنی و دانش‌آموزان برگزار شد.
وی حضور به حضور با شکوه دانش‌آموزان را در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و دانش‌آموزان جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار