سعید علی حسینی در گفت و گو با پانا:

به گذشته برنمی‌گردم/بازگشت پس از 8 سال انگیزه‌ام را چند برابر کرده است

وزنه بردار فوق سنگین ایران که پس از پایان محرومیت 8 ساله به ورزش حرفه‌ای برگشته است شرایطش در آستانه مسابقات جهانی را خوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۶۸۰۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سعید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره شرایط جسمانی اش در آستانه مسابقات جهانی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته و من توانستم در این مدت اخیر تمرینات خوبی داشته باشم، در آخرین رکوردگیری هم توانستم رکورد خوبی ثبت کنم و با آمادگی کامل در سه هفته باقی مانده تا مسابقات بهترین تمرینات را انجام می دهم.

وی در مورد اولین تجربه حضورش بعد از هشت سال محرومیت عنوان کرد: به طور حتم از نظر روحی و روانی فشار زیادی به من وارد می شود. بعد از این همه سال دوری از وزنه برداری و بازگشت دوباره و شرکت در مسابقات جهانی کار سختی خواهد بود، اما من مصمم هستم که بهترین نتیجه را بگیرم و در این مدت هم بهترین تمرین ها و رکوردها را داشتم. به گذشته هیچ وقت فکر نمی کنم و تنها به آینده نگاه می کنم تا بهترین ها را برای خودم رقم بزنم.

علی حسینی در مورد رقابتش با بهداد سلیمی نیز اظهار کرد: هر دوی ما برای رسیدن به شرایط ایده آل تلاش می کنیم و رقابت خوبی هم باهم داریم که همین موضوع باعث پیشرفت کارمان شده است. من همین که بعد از هشت سال توانستم به اردوی تیم ملی اضافه شوم انگیزه ام را چندبرابر کرده و امیدوارم دست پر از این رقابت ها برگردیم. اگر اتفاق خاصی رخ دهد ما در تیمی می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به اینکه با محرومیت 9 کشور شانس ایران برای قهرمانی افزایش پیدا کرده، عنوان کرد: در سنگین وزن تقریبا همه ورزشکاران به غیر از یک ورزشکار ارمنستانی حضور دارند اما به طور حتم نبود این 9 کشور شرایط را برای کشورهای دیگر بهتر کرده است. غیبت کشورهای چین و روسیه کار را برای وزنه برداران راحت کرده اما ما به این مسایل توجه نمی کنیم چرا که وزنه برداری رشته رکوردی است و براساس رکوردهایی که ثبت می شود همه چیز محاسبه می شود. من امیدوارم با شرایطی که تیم دارد و آمادگی بقیه وزنه بردارها بتوانیم در این میدان سخت و حساس با بهترین عملکرد به ایران برگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار