فرمانده سپاه عاشورا در گفت و گو با پانا:

تحریم های جدید ترامپ بر روند کار سپاه تاثیری نخواهد داشت

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب در تحریم بوده و تحریم های جدید آقای ترامپ تاثیری بر روند کار سپاه نداشته و ندارد.

کد مطلب: ۶۸۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

سردار غلام عسگر کریمیان درحاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار پانا به تحسین تیزهوشی جوانان انقلابی پرداخت و اظهار کرد: جوانان انقلابی امروز با این که جنگ و انقلاب را درک نکردند ولی از جوانان نسل اول و دوم انقلابی تر هستند.

وی افزود: با گذشت چهار دهه جوانان انقلابی با احساس مسئولیت بیشتر پا در عرصه مبارزه گذاشته و با شوق و شور مضاعف پاسخ دندان شکنی به دشمنان می دهند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: امیدواریم آینده بهتری با این جوانان انقلابی داشته باشیم زیرا دشمن دست از دشمنی ما بر نمی دارد و ما به اعتقادات خود پایبندیم.

سردار کریمیان در مورد تهدید سپاه توسط دولت جدید آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب در تحریم بوده و تحریم های جدید آقای ترامپ تاثیری بر روند کار سپاه نداشته و ندارد.

وی با بیان این که تنها دغدغه ی سپاه پاسداران بحث فرهنگ و معیشت مردم است، ادامه داد: در تلاش هستیم با امکانات و نیروی کار جوان معیشت و زندگی مردم در زمان تحریم بهبود ببخشیم و به فکر مدیریت نوین و پیشرفته هستیم.

خبرنگار: امیررضا سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار