فیض ، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

کارهای پرورشی از پول ایده های خلاق می خواهد

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در همایش مدیران و مربیان پرورشی ناحیه یک و دو قزوین گفت:کارهای پرورشی از پول ایده های خلاق می خواهد.

کد مطلب: ۶۸۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، دکتر مهدی فیض بیان کرد : در ستاد تهران ، شاید نگاه ما با ظرافت و دقت نگاه شما نباشد و ما سعی میکنیم از سخنان شما نهایت استفاده را ببریم و همچنین اصطلاحی که در آموزش و پروش بکار می رود ، آموزش و پرورش است اما بنده با این ادبیات بیان میکنم که : آموزش ، برای پرورش است.

وی در ادامه صحبت های خود در همایشی که روز چهارشنبه دهم آبان ماه در سالن کوثر استان قزوین برگزار شد افزود : کاری کنیم تا تمامی عناصر مدرسه در کنار کار آموزشی خود در مباحث پرورشی نیز حساس باشند و در یک نگاه جامع که در آموزش و پرورش است هدف ما تربیت فارغ التحصیلانیست که جامع و متوازن باشند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : همه ی ما باید مشکلی از مشکلات گذشته کم کنیم و به میراث بعد تحویل دهیم نه اینکه مشکلی بر مشکلات قبل اضافه کنیم. در همین راستا یکی مشکلات گذشته عدم هماهنگی بین تشکل های دانش آموزی بود و به همین علت در هفته ی گذشته میزبان روسای تشکل های دانش آموزی در قالب یک جلسه برای حل این مشکل بودیم که خروجی مفید این جلسه تقسیم ماموریت بود که این تقسیم ماموریت از سطح ملی تا مدرسه ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین تمامی تشکل ها در مدارس باید زیر نظر مربی پرورشی و مربی تربیتی و در نهایت تمامی اینها باید زیر نظر مدیر مدرسه فعالیت کنند.

دکتر مهدی فیض خاطر نشان کرد : استان قزوین اولین استانیست که در حضور بنده و در همچین همایشاتی از مشکلات مالی صحبت نشد و این نشان دهنده این است که دوستان بنده مشکل اولشان مشکل مالی نیست بلکه مشکل ایده های نو برای تربیت دانش آموزانی با اخلاق است.

این مسوول رده بالای کشوری گفت :کار های پرورشی پول نمیخواهد بیش از پول ایده های خوب میخواهد ، ایده هایی که ظرفیت آن در همه ما موجود است.

دکتر مهدی فیض در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از زحمات همکارانش در تمامی کشور به خصوص استان قزوین گفت : سند هایی در دست تکمیل است که امیدواریم تا پایان سال جاری به سند ماندگار تبدیل شده و در دسترس همکاران قرار گیرد.

خبرنگار : محمد جواد کرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار