به مناسبت ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایلام منتشر شد:

بیانیه مشترک اداره کل آموزش وپرورش، سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزان

سیزده آبان ماه در سالنامه پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی خاستگاه رویدادهای مهمی از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش آموزان معترض به دخالت های آمریکا در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال 1358 می باشد.

کد مطلب: ۶۷۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، در این بیانیه آمده است:

افزایش شرارت های استکبار جهانی و اقدام شیطان بزرگ در ایجاد بحران در کشورهای مستقل و انقلابی با روند روبه رشد و افزایش پیشرفت و نفوذ منطقه ای ایران نسبت مستقیم دارد و امروز بیشتر از پیش نکته سنجی معمار کبیر انقلاب اسلامی در نام گذاری روز 13 آبانماه به نام" انقلاب دوم " برای همگان روشن و قابل درک می گردد.

بی شک تقویت روحیه استکبار ستیزی، ارتقای آگاهی دانش آموزان نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا، تبیین اندیشه های امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیانات و مواضع عزتمندانه اخیر ریاست محترم جمهوری در ماهیت سلطه جویی آمریکا و جبهه جهانی استکبار از پیامد های مثبت روز دانش آموز قلمداد می گردد.

دولت جدید آمریکا ضمن کارشکنی در روند اجرای درست موافقت نامه ی هسته ای (برجام) و تصویب تحریم های جدید و مقابله با منافع ملی و تهدید به بهانه و شیوه های مختلف و اظهارات خصمانه بر علیه سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی ؛ هر روز بر دامنه اقدامات خصمانه خود علیه مردم ایران می افزاید. لذا 13 آبان امسال فرصت مناسبی است که بار دیگر ضمن اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت در برابرزیاده خواهی استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جهان خوار با فریادی رسا و طنینی دل افزا ،عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مظلومیت خود را به گوش جهانیان برسانیم و از کیان استقلال و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی دفاع نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار