حاج علی اکبری در گفت و گو با پانا:

رسیدن به بصیرت، رمز خنثی کردن تروریسم نوین است

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: رسیدن به بصیرت مبتنی بر ایمان، رمز خنثی کردن تروریسم نوین در جهان امروز است.

کد مطلب: ۶۷۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام ولمسلمین حاج علی اکبری در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: رمز رسیدن به جهان بدون ترور و خنثی کردن شیوه های نوین تروریسم را می توان در یک کلمه خلاصه کرد و آن "بصیرت" است. بصیرتی که مبتنی بر ایمان باشد.

وی توضیح داد: امروز جریان تروریسم پیچیده شده و از مدل سنتی که ترور اشخاص بود به ترور جان‌ها، ترور اخلاق و ترور اراده تبدیل شده است. در دوره جدید اگر غافل باشیم ممکن است خودمان مباشر و کمک کننده به تروریسم برای ترور خودمان باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به تفاوت های تروریسم نوین با شیوه های سنتی تروریسم گفت: در تروریسم سنتی قربانیان ترور قهرمان می شدند اما در تروریسم جدید قربانی ها دیگر قهرمان نیستند بلکه بازندگان صحنه هستند لذا لزوم بصیرت در اینجا احساس می شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: ما باید به مدد ارواح مطهر شهدا این بصیرت را پیدا کنیم تا توطئه های جدید و روش های جدید ترور ناکام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار