مادر شهیدان کارکوب زاده عنوان کرد:

ما نیازمند حمایت با صداقت هستیم

یادواره شهدای مدافع حرم و دانش آموز همزمان با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز دانش آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۸۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، یادواره ی شهدا مدافع حرم و دانش آموز، همزمان با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز دانش آموز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه پردیسان، خانواده های معزز شهدا، فرمانده بسیج حوزه برادران، فرمانده های پایگاه های خواهران و برادران، مداح اهل بیت هادی خادم الحسینی و عموم مردم در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا واقع در پردیسان برگزار شد.
در ابتدا برنامه، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و عزاداری به مناسبت ماه صفر، عموم مردم میزبان روایتگری های یادگاری رفیعی شدند؛ سپس این برنامه معنوی با حضور و سخنرانی مادر و خواهر شهیدان کشتکار نورانی شد .
مادر شهیدان کشتکار عنوان کرد: ما همیشه شعر ما هل کوفه نیستیم، علی تنها بماند را بر زبان داریم اما غافل از اینکه ما هم اهل کوفه هستیم و هم علی تنها است و ماندن پشت رهبر یک وظیفه عمومی است و با صلابت میتوانم بگویم که هیچ کس پشت رهبر نیست، از بزرگتر های جامعه تا کوچکترین عضو جامعه، هیچ کس با صداقت پشت رهبر نیست.
وی در ادامه افزود: همان گونه که دین و سیاست همراه هم هستند و حیا و حجاب هم همراه هم، تمامی برنامه ها و یادواره ها هم اگر همراه صداقت باشند تاثیر گذار است؛ نه هنگامی که انجام آن را یک وظیفه بدانیم .
در ادامه این برنامه، محفل با وصیت خوانی شهید مدافع حرم، مصطفی نبی لو به واسطه داماد ایشان، احمد رحیمی نورانی شد.

وی عنوان کرد: از جمله های بارز در وصیت نامه ایشان که بسیار تایید بر آن امر الهی داشتند جدا نشدن از کتاب الهی، قران کریم و جدا نشدن از ولایت است.
وی رمز شهادت این شهید بزرگوار را با توجه به سخنان خود شهید، توبه عنوان کرد.
در ادامه وصیت خوانی این شهید بزرگوار، همسر شهید نیز عنوان کرد: به گفته شهید، مدافع حرم بودن تنها به جنگیدن نیست بلکه مدافع حریم ولایت بودن و زمینه ساز ظهور بودن نیز دفاع از حرم است.
در پایان، همسر بزرگوار شهید نبی لو در توصیه ای به نوجوانان در خصوص دفاع از ولایت و قدم برداشتن در راه زمینه ساز ظهور بودن عنوان کرد: اگر رهبر اراده کند پسرم میثم را نیز فدا خواهم کرد.
امیدواریم اعمال انجامی ما باعث شرمندگی در حضور شهدا و خانواده های آنها نشود بلکه هر حرکت ما باعث خوشنودی شهدا بشود.


/زهرا ماشااللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار