برگزاری جلسه توجیهی ویژه نیروهای جدیدالاستخدام منطقه خارگ

با توجه به لزوم آشنایی نیروهای جدید الاستخدام با ساختار ، وظایف ، دستورالعمل ها ، بخش نامه ها و شیوه نامه های اداری جلسه توجیهی نیروهای مذکور در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۶۷۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خارگ ، رضا برمک رئیس اداره آموزش وپرورش این منطقه ضمن خوش آمد گویی به نیروهای جدیدالاستخدامی که امسال در منطقه خارگ به عنوان آموزگارودبیر افتخار خدمت به دانش آموزان این منطقه را دارند عنوان کرد : جزیره خارک به سبب موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد همه ساله وب اتوجه به نقل وانتقال زیاد نیرو ازاین منطقه به نقاط دیگر کشور پذیرای نیروهای غیر بومی زیادی است که باید در خصوص شرایط ویژه منطقه توجیه شوند .

وی در همین راستا افزود : یکی از با اهمیت ترین مطالبی که نیروهای جدید الاستخدام خصوصا در آموزش وپرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشند داشتن صبر در مواجهه با دانش اموزان واولیای آنان بوده به طوری که عزت و شخصیت آنان این عزیزان واخانواده ها جریحه دار نگردد .

برمک در ادامه افزود : داشتن اطلاعات کافی از قوانین ومقررات کار در آموزش وپرورش از دیگر نکات مهمی است که نیروهای مذکور باید به آن توجه کرده و کلیه موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند .

رئیس آموزش وپرورش منطقه خارگ ضمن تاکید بر داشتن رفتار احترام آمیز همکاران نسبت به یکدیگر عنوان داشت : قائل شدن احترام نسبت به مافوق و حرف شنوی از مدیران و معاونان ونیروهای با تجربه آموزشگاه از دیگرنکاتی است که نیروهای جدید باید به آن توجه داشته و به همین نسبت نیروهای با سابقه نیز با نهایت احترام و همکاری با نیروهای جدید الاستخدام داشته باشند .

گفتنی است در جلسه مذکور کلیه نیروها به ترتیب در خصوص مسائل ومشکلات موجود در منطقه صحبت وتبادل نظر کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار