برنامه های آموزش و پرورش، دانش آموز محور است

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قوچان نظرات دانش آموزان را بر نظام تعلیم و تربیت بسیار موثر دانسته و تمام برنامه ریزی های آموزش و پرورش را بر مبنای دانش آموز محور بودن فعالیت ها دانست.

کد مطلب: ۶۷۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی، مسئولین شهرستان قوچان جهت بازدید از روند بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه دوره دوم فرزانگان حضور یافتند.
حسینعلی فرامرزی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش قوچان در حاشیه مراسم و در جمع دانش آموزان این اموزشگاه از زحمات و فعالیت های مدیریت دبیرستان تشکرکرد و اذعان داشت: این اموزشگاه مقام ها و عناوین کشوری زیادی در حوزه های فرهنگی _هنری و اموزشی دارد.
وی دبیرستان تیزهوشان دخترانه قوچان را یکی از مدارس نظام مند و سازمان یافته شهرستان و استان تلقی کرد.
فرامزی همچنین انتخابات شوراهای دانش آموزی را تمرینی برای مشارکت در تصمیم های بزرگ و سرنوشت ساز دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید شرکت در انتخابات شپراهای دانش اموزی را سرلوحه کار خود در انتخاباتات آینده قرار دهند و به نقش موثر خود در جامعه پی ببرند.
الهه سالمی مدیر دبیرستان دخترانه دوره دوم فرزانگان با اشاره به سند شش گانه تحول بنیادین ،افزود: یکی از بندهای این سند فعالیتهای سیاسی اجتماعی است که حضور دانش آموزان در عرصه انتخاباتی شورای دانش آموزی می تواند شروع فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان عزیز باشد.
وی ادامه داد: سوم آبان 96 که بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی است راباحضور مسولین شهرستان در دبیرستان فرزانگان دوره ی دوم آغاز می کنیم تا بتوانیم بامشارکت دانش آموزان در این عرصه ، پس از انتخاب اعضای شورای دانش آموزی به یاری اولیای مدرسه بیایند ودر تصمیم گیری فعالیتهای یک ساله مدرسه درکلیه عرصه سهیم باشند.
سالمی مدرسه را که یک محیط آموزشی است دارای قداست خواند وتاکید کرد:برای حضور در این مکان مقدس باید با وضو وارد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار