برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران در پیشوا

محمدحسین مقیمی استاندار تهران با حضور در شهرستان پیشوا، سفر یک روزه خود را به منظور بررسی و رفع مشکلات این شهرستان برگزار کرد.

کد مطلب: ۶۷۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، استاندار تهران در رأس هیئتی متشکل از معاونان، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهرستان پیشوا به این شهرستان سفر کرد و مورد استقبال حجت الاسلام باقری امام جمعه، محمدکرم محمدی فرماندار پیشوا، معاونین فرمانداری، بخشداران، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات قرار گرفت .

فرماندار پیشوا در حاشیه استقبال از استاندار تهران گفت: استاندار جدید تهران که شهرستان پیشوا را به عنوان دومین شهرستان برای سفرهای خود برگزیده است،ضمن زیارت حرم مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع)، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، مزار شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گلباران و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد .

محمدکرم محمدی بیان داشت: برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران به صورت مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا از جمله برنامه های سفر مقیمی به پیشوا بود .
فرماندار پیشوا اظهار کرد: همچنین برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال، سرمایه گذاری، درآمد، آموزش و پژوهش و همچنین کارگروه فرهنگی، اجتماعی، بانوان و خانواده، سلامت و بهداشت و روان از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر استاندار به شهرستان پیشوا بود .

وی افزود: کارگروه های عمرانی، زیربنایی و شهرسازی، آمایش سرزمین و آمار و میراث فرهنگی، صنایع دستی، توسعه روستایی و عشایرنیز با حضور استاندار تهران برگزار گردید .
محمدی از دیدار مقیمی با خانواده های شهدای شهرستان پیشوا خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهید مهتدی از سرداران شهید شهرستان پیشوا از دیگر برنامه های مدنظر استاندار تهران در سفر به دیار کفن پوشان قیام 15 خرداد بود .
فرماندار پیشوا به ملاقات مردمی استاندار تهران اشاره کرد و گفت: استاندار جدید تهران همزمان با اقامه نماز ظهر و عصردر صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) با مردم شهرستان پیشوا از نزدیک دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی نمود .
وی بیان داشت: نشست با نخبگان و صاحبنظران شهرستان پیشوا و دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و روستاها پایان بخش برنامه های سفر یک روزه مقیمی به شهرستان پیشوا بود .
محمدی گفت: نبود بیمارستان و تخت بیمارستانی در پیشوا، کمبود نیروی انسانی در ادارات، عدم وجود مجموعه فرهنگی، تفریحی و رفاهی مناسب و پایین بودن شاخص های توسعه شهرستانی از جمله تنگناهای شهرستان پیشوا است .
فرماندار پیشوا با تاکید بر لزوم توسعه راه های مواصلاتی این شهرستان و خروج آن از بن بست بیان داشت: عدم برخورداری راه های اصلی شهرستان از آسفالت مناسب، فرسودگی شبکه های آبرسانی در حوزه های شهری و روستایی، کمبود شدید آب شرب و آب کشاورزی در سطح شهرستان، عدم برخورداری از حق آبه رودخانه جاجرود به دلیل احداث سدهای ماملو و لتیان، عدم وجود ساختمان اداری برای ادارات مستقر در شهرستان و نبود پایانه صادراتی با توجه به رونق کشاورزی و حجم بالای تولیدات زراعی از دیگر مشکلات این شهرستان است .
محمدی گفت: امیدوارم با نگاه ویژه دولت دوازدهم، حمایت استاندار و مجموعه استانداری و توجه مسئولان فرادستی به شهرستان پیشوا که نسبت به سایر شهرستان های استان تهران در محرومیت بیشتری به سر می برد، شاهد توسعه و رونق هر چه بیشتر این منطقه و رفع نیازمندی های آن باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار