آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد؛

شورای معاونین با راهبران آموزش و پرورشی تشکیل جلسه داد

به منظور برنامه ریزی دقیق برای سال تحصیلی جاری شورای معاونین با راهبران آموزشی و پرورشی تشکیل جلسه داد

کد مطلب: ۶۷۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، عبدالحمید شه بخش رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد گفت: راهبران آموزش و پرورشی به عنوان قلب تپنده ای هستند که با نظارت بر مدارس، نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و پرورشی دارند.

شه بخش تصریح کرد: تشکیل کلاس های چندپایه در مناطق روستایی برای تحقق عدالت آموزشی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی احیای راهبران آموزشی را از بهترین و مؤثرترین اقدامات در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: فراهم نمودن فرصت تعلیم و تربیت برای همه ی دانش آموزان امری ضروری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نصرت آباد ادامه داد: همگام با تحول در مبانی آموزشی روز دنیا ایجاب می کند که راهبران آموزش و پرورشی به جای تمرکز بر یک روش آموزشی و تربیتی، بر اساس شرایط زمانی و مکانی حرکت کرده و مدیران و معلمان بر اساس نگرش های نوین برنامه ریزی کنند و نظارت لازم و کافی بر روند آموزش و تربیت مدارس داشته باشند.

وی در پایان خرد جمعی در برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف تعلیم وتربیت را ضروری دانست و اظهار داشت: راهبران آموزشی و ترییتی با همراه کردن معلمان و به کارگیری شیوه های نوین تدریس و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی، می توانند با رویکردی علمی، تعلیم و تربیت را از سطح پایه متحول کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار