انتصاب مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس فارس

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مقدس ترین کارها در حوزه علم و آموزش ، مدرسه سازی است.

کد مطلب: ۶۷۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا فارس، حمید رضا آذری در آیین تکریم و معارفه مدیر کل قدیم و جدید نوسازی و تجهیز مدارس فارس گفت: مقدس ترین کارها در حوزه علم و آموزش ، مدرسه سازی است و از مهندس دست نیان به دلیل خدمات شایسته ای که انجام داده اند تشکر می کنم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از دلایلی که از وضعیت کنونی جامعه رنج می بریم این است که از کانون خانه و مدرسه دور شده ایم و این کانون ها ،بویژه کانون مدرسه دچار آسیب شده است.

آذری گفت: مدرسه کانون مهر و محبت ، عشق و نشاط و جوانمردی و توسعه است و باید معلمین با انگیزه در این کانون فعالیت کنند ، کاش مسئولین روزی به دنبال رفع این مشکلات باشند، چرا که در جامعه ای که مدرسه در آن نقش اساسی نداشته باشد ،نمی تواند توسعه پیدا کند .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه" هر خیری که مدرسه می سازد، آجر های بنای توسعه کشور را روی هم می گذارد" افزود: راه خوشبختی و سعادت در مدرسه است؛ مدرسه جای مقدسی است و کسانی هم که در امر مدرسه سازی هستند انسان های بزرگ و محترمی هستند .

وی گفت:باید برای کودکان و آینده فرزندانمان کاری کنیم و چه کاری بهتر و مقدس تر از مدرسه سازی وجود دارد ؟ وبه همین جهت باید از خیرین مدرسه ساز تشکر کرد.

آذری گفت: آموزش و پرورش فارس بیشترین همراهی و همکاری را با اداره کل نوسازی داشته و دارد ، چنانچه در چهار سال اخیر با تلاش های زیادی که انجام شد ، خیرین فراوانی جذب شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: سرمایه های گران بهایی در اداره کل نوسازی وجود دارد که با عشق کار می کنند و آنها مهندسان نوسازی هستند.

وی با آرزوی توفیق برای مدیر کل جدید نوسازی مدراس فارس گفت: حضور مهندس موصلی را که خود از جنس معلمان و آموزش و پرورش هستند ،در این سمت به فال نیک می گیریم.

آذری گفت:اداره کل آموزش و پرورش فارس و مدیران نواحی و مناطق مختلف این اداره کل، همه جا و در هر حال خود را یار و همراه مدیر کل جدید نوسازی مدراس فارس می دانند و وی را همراهی خواهند کرد.

خاطر نشان می شود، در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد ،ضمن تقدیر از خدمات مهندس احمد دست نیان، مدیر کل سابق نوسازی و تجهیز مدارس فارس، مهندس سرفراز موصلی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار