با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد:

افتتاح هنرستان خیر ساز غلامرضا باقر زاده

هنرستان 12 کلاسه که به همت خیر نیک اندیش غلامرضا باقر زاده در آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد احداث شده بود به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۷۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه این هنرستان عنوان کرد:خیرین سرمایه های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند و امروز خیر نیک اندیش و معلم فرهیخته جناب آقای باقر زاده همچون گذشته درس ایثار و فداکاری به شاگردان خود آموخت.
وی افزود :این مدرسه با سرمایه های ارزشمند و پاک و حلال یک معلم و با نگاه عدالت بخشی در آموزش و خدمت به مردمان این منطقه ساخته شده است این جای بسی تقدیر و افتخار دارد ،به ویژه اینکه امروز تاسیس هنرستان های یکی از نیاز های مهم تعلیم و تربیت به شمار می آید
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین خطاب به دانش آموزان این مدرسه خاطر نشان کرد:این سرمایه ها به عشق شما در این راه هزینه شده است و با نیت خالصانه یک معلم درهم آمیخته ،لذا شما باید قدرش را بدانید و حافظ این سرمایه های مادی و فرهنگی باشید.
قابل ذکر است هنرستان 12 کلاسه خیر ساز غلامرضا باقر زاده با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و در فضایی به وسعت 1200 متر مربع در آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار