رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر به پانا خبر داد؛

ورود شورای شهر به موضوع تملک بوستان ولایت/ساماندهی بوستان‌های مهم

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره تعیین تکلیف وضعیت تملک بوستان ولایت گفت: وضعیت این بوستان پیچیده است و در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

کد مطلب: ۶۷۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

آرش میلانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به ساماندهی وضعیت بوستان ها و فضای سبز پایتخت اظهارداشت: به طور کلی طرح هایی که در مورد فضای سبز تهران است در دستور بررسی شورای شهر قرار دارد. بوستان ولایت هم یکی از این طرح هاست که کنترل شود که چه کاربری برای آن پیش بینی و چه مقدار برای آن هزینه شده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در رابطه با بوستان ولایت باید با سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران موضوع را بررسی کنیم که در سال آینده بودجه تعیین تکلیف بوستان را چطور دیده اند. بنابراین ابتدا باید گزارش سازمان پارک ها را اخذ و پس از آن تصمیم گیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به طور خاص نسبت به موضوع بوستان ولایت ورود نکرده ایم اما در دستور کار قرار دارد. البته ساماندهی برخی بوستان ها از جمله پارک پردیسان و همچنین بوستان های مهم تهران آغاز شده است.

این عضو شورای شهر تهران همچنین درباره وضعیت درختان پادگان 06 خیابان پاسداران نیز گفت: این موضوع تازه مطرح شده و در دست بررسی است.

فرودگاه نظامی قلعه مرغی حدود 3.5 سال پیش طی توافق ارتش با شهرداری تهران در اختیار شهرداری قرار گرفت تا در فضای آن پارک شهری ساخته شود. هدف از این طرح ایجاد تنفسگاهی برای مردم جنوب غرب تهران بود اما این بوستان با مشکل تملک روبرو است و این مساله هنوز حل نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار