معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

حضورپرشوردانش آموزان در راهپیمایی13آبان/آگاهی دانش آموزان به مسایل روز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر حضور پرشور و گسترده و توام با شناخت و آگاهی دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۷۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان ضمن اشاره به نزدیکی اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش گفت: پشتیبانی از موکب آذربایجان شرقی وظیفه کسانی است که نمی توانند در این ایام در کربلا حاضر باشند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی جمهوری اسلامی است، ادامه داد: روز دانش آموز به نوعی زمینه سازی برای تربیت حماسی و سیاسی دانش آموزان است و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان وظیفه آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان این که شیطان صفتی آمریکا بر همه مشخص است، تاکید کرد : باید دانش آموزان و معلمان را با بینش و نیت های آمریکا آشنا کنیم و همه یکدل و یکرنگ در روز 13 آبان شعار مرگ برآمریکا را سر دهیم.

علمی با بیان اینکه تمام آحاد جامعه باید به تمام مسائل انقلاب آشنا باشد، گفت: دشمن دنبال فرصت برای تغییر نگرش مردم نسبت به انقلاب و اسلام است و این وظیفه ما است که برای سالم سازی جامعه اقدام کنیم.

وی بر تربیت دینی و آگاه سازی دانش آموزان به مسایل سیاسی تاکید کرد و ادامه داد: تمهدیدات لازم برای حضور گرم و پرشور و با آگاهی دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار