جلسه هم‌اندیشی برگزاری مراسم هفته بسیج دانش‌آموزی و۱۳ آبان ماه

قزوین (پانا) - جلسه هم‌اندیشی راهپیمایی ۱۳آبان با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان و مدیر کل آموزش پرورش قزوین و مسئولین مربوطه در آموزش وپرورش قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی برگزاری مراسم هفته بسیج دانش‌آموزی و۱۳ آبان ماه

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان بیان کرد: امروز کسانی که محیط دانشگاه ها را به محیط ناامن تبدیل کرده اند از خود بپرسند که چرا شاه قانون کاپیتولاسیون را قبول کرد، چون شاه همان دست نشانده آمریکا بود.

وی گفت: فریاد امام سالم ترین و اثرگذارترین فریاد بود، امام مردم را به صحنه آورد و امام اهل ترس نبود.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: امام به اتکای مردم و توکل به خدا به میدان آمد و افزود: ۱۳ آبان را از این منظر باید نگاه کنیم که همه زیر یک پرچمیم و فریاد امام و مردم کهنه نشده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ماجرای تسخیر لانه جاسوسی روایتگر اوج کرامت ایران است که باید آن را دوباره بازخوانی کنیم. در آن تسخیر، امام دستور آزادی زنان را صادر کرد.

رفیعی گفت: در آن زمان همه دارایی های آمریکا را جمع کرده بودند برای آزادی گروگان‌های لانه جاسوسی ولی خدا به میدان آمد. خدای طبس ملت ایران خدای امروز ما هم هست. امام با سربازان در گهواره، هیمنه آمریکا را شکست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: امروز آمریکا در دنیا مفتضح شده است و افزود: آمریکا در ۶۰ کشور کودتا کرده و بیش از ۸ میلیون نفر را در جهان کشته است.

رفیعی بیان کرد: آمریکا باید همچنان در صدر دشمنان ما باشد و تصریح کرد: عین الاسد پایتخت آمریکایی ها در عراق بود آنجا را هم زدیم در حالی که آنجا در حفاظت کامل بود.

وی تصریح کرد: این پیشرفت ها و اقتدار را برای جوانان بازگویی کنیم. ۱۳ آبان قدر شکستن آمریکایی هاست.

وی خاطرنشان کرد: امروز این جلسه برای بیان واجبات ۱۳ آبان است و باید حقایق کشور را به دانش آموزان بگوییم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود گفت: راهیان پیشرفت را هماهنگ با راهیان نور اجرا کنیم و هماهنگی لازم را برای بازدید دانش آموزان از مراکز پیشرفته فراهم کنیم.

رفیعی در ادامه تاکید کرد: آمریکای واقعی آمریکای پوشالی با پوشش هالیوودی نیست؛ آمریکای واقعی همین است که شکستش داده ایم. آمریکایی‌ها خودشان به خودشان اعتماد ندارند، ما چگونه به آنها اعتماد کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه ما با منطق با تمام دنیا صحبت می کنیم گفت: کور خوانده اند که دارایی های خود را در این راه قربانی کنیم و با وجود همه کاستی هایمان و عملکرد بد بعضی از مسئولین، اصل نظام صادق است و کلام آخر ما این است که مشکلات ما باید در داخل همین کشور حل شود.

رفیعی در پایان گفت: بحران سوخت در اروپا ایجاد شده که با همین بحران تمام اروپا به هم خواهد ریخت و ایران با تمام بحران ها در ۴۳ سال گذشته همچنان ایستاده است.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: دشمنی آمریکا با ایران یک دشمنی دیرینه است که کودتای ۲۸ مرداد و کاپیتولاسیون تا تحمیل جنگ به ایران بخشی از این دشمنی است و افزود: دشمنان چشم دیدن سربلندی و عزت ملت ایران را ندارند.

سیاهکالی مرادی افزود: همین منافقین که امروز در شبکه های معاند داعیه دار حمایت از ملت ما هستند، پرونده ننگینی در ترور ملت مظلوم ایران دارند. آمریکایی که در جنگ ایران و عراق نقش اصلی را داشت، امروز مدافع حقوق ایرانیان شده است.

وی تصریح کرد: همین آمریکایی که دارو را برای بیماران بی گناه ما تحریم کرده دم از حقوق بشر و دفاع از زن ایرانی می زند و گفت: اعمال تحریم های ظالمانه و برداشتن حق حیات از ملت ایران تهاجم فرهنگی، ترور دانشمندان و نخبگان کشور، بازی برجام از دیگر ظلم های آمریکا است.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از جمله کسب رتبه ۱۶ در تولید علم، رتبه ۴ نانو، ۲۱ هزار خانم هیات علمی در مقایسه با ۲۱ نفر در قبل از انقلاب، دومین کشور در پزشکی، سیزدهمین قدرت نظامی جهان، دهمین قدرت موشکی جهان و دارای ۲۸هزار نویسنده زن گفت: اینها بخش کوچکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سیاهکالی مرادی در پایان از همه دانش آموزان دعوت کرد جهت حضور حداکثری و باشکوه در مراسم ۱۳ آبان خود را آماده کنند.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: جوانان مومن و انقلابی برای تحقق پیشرفت نظام پای کار باشند.

ابراهیم رسولی فر اظهار کرد: در وقایع اخیر از هیجانات و احساسات این نسل سوء استفاده کردند. هفته بسیج بهترین فرصت برای معرفی بسیج، روحیه جهاد و شهادت طلبی است.

وی گفت: دشمنان با رسانه ها و فضای مجازی سراغ دانش آموزان ما آمدند و واقعیت را وارونه جلوه دادند.

رسولی فر با تاکید بر لزوم پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانش آموزان درخور اندازه درک و سواد آنها خاطرنشان کرد: ضمن بالا بردن سواد رسانه ای دانش آموزان، ساماندهی فضای مجازی باید در دستور کار قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در پایان یادآور شد: جهاد تبیین یک فریضه واجب و قطعی و فوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار