محسن کاوه در گفت و گو با پانا:

حضور خادم در تیم ملی عوام فریبی است/ به شعور مردم توهین می کنند

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد به انتخاب دوباره رسول خادم بعنوان رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۶۷۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن کاوه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره احتمال بازگشت رسول خادم بعنوان سرمربی تیم ملی و انتخابات فدراسیون کشتی گفت: نمی دانم در شورای فنی این چه سیاستی است که برخی بزرگان کشتی پیش رو گرفتند، قبل از المپیک رسول خادم کار فنی تیم را برعهده گرفته بود و همه به خوبی می دانند که یک رییس فدراسیون کارهای زیادی دارد و مشغله های فراوانی دارد و حضورش به عنوان سرمربی تیم هم باعث می شود به همه کارها رسیدگی نکند.

وی ادامه داد:بااین حال المپیک پیش رو بود و خادم هم در قامت سرمربی و هم رییس فدراسیون مشغول به کار بود، بعد از المپیک فردی به نام طلایی روی کار آمد که عملا همه می دانستند همه کاره خادم است و طلایی نقش زیادی ندارد. حالا این روزها دوباره بحث حضور خادم در تیم ملی راه افتاده است که به نظرم عوام فریبی است، اگر آنها قصد دارند که هر چه به صلاح تیم است انجام دهند چه دلیلی دارد عوام فریبی می کنند و صحبت از شورای فنی و سیاست گذاری ها می کنند، این توهین به شعور مردم است.

وی تاکید کرد: بعد از المپیک وقتی به دنبال تغییر مربی تیم ملی بودند همین آقایان شورای فنی با حضور خادم مخالفت کردند اما چطور حالا به یک باره نظرشان تغییر کرده و اصلا چرا بعد از المپیک طلایی را روی کار آوردند، انها قصد داشتند این مربی را قربانی کنند.

این مربی کشتی اظهار کرد: من احساس خوبی به مسایلی که پیش آمده ندارد و حس می کنم بازی در کار است و دوباره اسم یکی دو نفر را مطرح می کنند. ما کم مربیان کشتی خوب در ایران نداریم؛ اگر آنها دنبال انتخاب سرمربی تیم ملی هستند باید فردی را انتخاب کنند که مستقل و مجزا باشد و تنها یک کار را انجام دهد،کار مربیگری در تیم ملی کار راحتی نیست که فرد بتواند با قبول چند مسئولیت ان را هم زمان انجام بدهد. به هر حال انتخابات پیش رو است و امیدوارم این طور نباشد که یک مربی انتخاب شود و دوباره بعد از مدتی رسول خادم روی کار بیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار