حلقه انسانی دانشجویان بوشهری در ساحل خلیج فارس تشکیل شد<span style="font-size:14px">به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای استان بوشهر به همراه اساتید  و کارکنان دانشگاه در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا ضمن راهپیمایی د

حلقه انسانی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در کنار ساحل همیشه خلیج فارس در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا تشکیل شد.

کد مطلب: ۶۷۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای استان بوشهر به همراه اساتید و کارکنان دانشگاه در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا ضمن راهپیمایی در کنار ساحل خلیج فارس حلقه انسانی تشکیل دادند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در پاسخ به سخنان نسنجیده رئیس جمهور آمریکا ضمن انزجار خود از این سخنان اعلام می دارد که این نام از دیرباز نه تنها در نسخه های ایرانی بلکه در نسخه های عربی و انگلیسی نیز با نام خلیج فارس بوده و هرگونه نام دیگری توهین به شعور تمامی جهانیان است.

اکبر منصوری نسب در این خصوص با اشاره به اهمیت گرامیداشت این نام از خلیج فارس به عنوان سند هویت ایرانیان یاد کرد و بیان داشت: خلیج فارس هویت ایرانیان است و نام آن در جغرافیای جهان می درخشد و همواره مورد توجه جهان است.

گفتنی است : در این مراسم دانشجویان با حمل پلاکارد مبنی بر حمایت از سپاه و بیعت با رهبری بر نام خلیج فارس برای همیشه تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار