در همایش بزرگ پیاده روی اربعین؛

کرج پذیرای روزانه ۷ هزار زائر خواهد بود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج از پذیرایی روزانه ۷ هزار زائر در همایش بزرگ پیاده روی اربعین توسط این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، جعفر یعقوبی مرام روز پنجشنبه در سومین نشست هماهنگی اربعین که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، با بیان اینکه موضوع اربعین جهانی است، اظهار کرد: طبق تقسیم بندی وزارت کشور استان البرز در پیاده روی اربعین پذیرایی از ۳۵ هزار زائر را بر عهده دارد که از این میان پذیرایی از۲۰ هزار زائر برعهده ستادهای تابعه استان و پذیرایی روزانه از ۱۵ هزار زائر توسط مردم انجام می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج در ادامه با بیان اینکه بسیاری از کشور ها حاضرند میلیارد ها برای انجام نشدن پیاده روی اربعین و حضور نیافتن شیعیان جهان برای مراسم اربعین هزینه کنند، عنوان کرد: این وظیفه ماست که با هماهنگی و همبستگی در راستای برگزاری مراسم اربعین، تلاش کنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در رابطه با اربعین، تاکید کرد: اربعین اوج همبستگی شیعیان جهان و آیینه ای از پیامبر و یادآور مهاجرین انصار است.
یعقوبی مرام با بیان اینکه هیچ یک از کارکنان ستاد های بازسازی عتبات عالیات، حقوق نمی گیرند، خاطرنشان کرد: هرکس که در این ستاد همکاری می کند به گونه ای از سوی امام حسین (ع) دعوت شده است. می خواهیم با فعالیت های جهادی در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین بکوشیم.
وی به لزوم انجام اقدامات جهادی در راستای فراگیری قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا تاکید کرد و گفت: همه می دانیم که چه باشیم و چه نباشیم، راه و نهضت امام حسین (ع) ادامه دارد. پس چه بهتر آنکه بتوانیم گامی در راستای جهانی شدن این مهم برداریم.
به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج، این شهرستان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین، روزانه پذیرایی از ۷ هزار زائر را به عهده خواهد داشت.
وی با بیان اینکه پذیرایی از ۱۵ هزار زائر به صورت روزانه توسط مردم در این پیاده روی انجام می شود، از شهروندان خواست تا در این فریضه بزرگ مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار