با عنوان «آبروی کوچه ها، افتخار محله» صورت گرفت

برگزاری یادواره شهید "رضوانی مقدم"

یادواره شهید احمد رضوانی با حضور احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و ابوالفضل پورعرب هنرپیشه معروف سینما برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از قم، در یادواره بزرگداشت شهید رضوانی که با عنوان «آبروی کوچه‌ها،‌ افتخار محله» برگزار گردید، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس، ابوالفضل پور عرب هنرپیشه سینما و دیگر مسئولان لشکری و استانی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
این یادواره با سخنان پورعرب هنرپیشه معروف سینما همراه بود؛ وی گفت: زمانی که با بنده تماس گرفتند تا در این مراسم شرکت کنم خیلی خوشحال شدم و گفتم هر کار داشته باشم تعطیل می‌کنم تا به این مراسم معنوی برسم زیرا هر چه داریم از این شهداست.

آقای امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای کشور در همه زمینه ها را حاصل مجاهدتهای شهدا دانست و تاکید کرد :پیام شهدا و رسالت امروز آحاد مردم و مسئولان ایجاد رونق در تولید و اشتغال و اقتصاد کشور و مبارزه با فساد ، تبعیض و تجمل گرایی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی پرهیز از سیاسی کاری ،رسیدگی به محرومان، اصلاح سبک زندگی را از دیگر وظایف امروز برشمرد و گفت:همه مسئولیم و در این راه باید از خود شروع کنیم و مسئولیت را گردن یکدیگر نیاندازیم .

امیر آبادی با اشاره به توطئه های متعدد استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی برضد ملتهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران، شکستهای پی در پی آنان را حاصل ایستادگی و وحدت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه ها تاکید کرد.

سخنان بوالحسنی فرمانده پایگاه شهید رضوانی مقدم، نوحه خوانی اردستانی، روایتگری رفیعی پیشکسوت دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، بخش های دیگر این مراسم بود.

/ حسین باریکلو /

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار