مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین:

اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل اول انقلاب با نسل های بعدی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین گفت: اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل اول انقلاب با نسل‌های دوم، سوم و چهارم است.

کد مطلب: ۶۷۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری، پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اردوهای راهیان نور، گفت: حرکت راهیان نور فعالیت بسیار خوبی است که الحمدالله از زمان آغاز تاکنون برکات و تأثیرات فراوان آن در جامعه مشهود بوده است.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از هدیه‌های بزرگ الهی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی دانست و اضافه کرد: نسل جوان با سفر به مناطق عملیاتی و نشستن بر روی خاک مقدس کربلای ایران، با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌شوند و ارتباط معنوی قوی با فرهنگ ایثار و شهادت پیدا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین بیان کرد: اردوهای راهیان‌ نور پیوند دهنده نسل اول انقلاب با نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب است.

وی آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو های ارزشی برای نسلی که جبهه و جنگ را ندیده اند، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس و آرمان‌های والای شهدا را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار