بررسی اختلالات اعصاب و روان در همایش انجمن علمی روانپزشکان ایران

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت:چالش‌های تعهد حرفه‌ای و اخلاق در روانپزشکی، رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای سلامت روان و شهرنشینی و آسیب‌های اجتماعی، مانند خشونت و داعشیسم که بر سلامت روان مردم و احساس ناامنی و اضطراب تأثیرات عمیقی می‌گذارد، روابط بین والدین و نوجوانان و نقش دنیای مجازی در این ارتباط در این کنگره مطرح خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۴۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، مریم رسولیان افزود: موضوعات مورد بحث در کنگره امسال شامل نیاز‌های موضوعی است که روانپزشکان و فارغ‌التحصیلان روانپزشکی و پزشکان عمومی یا سایر متخصصان نیاز به دانستن آن‌ها دارند.

وی افزود: کارگاه‌هایی از جمله فرزندپروری و کاربرد تکنولوژی‌های تشخیصی و درمانی در روانپزشکی در این کنگره در حال برگزاری است.

رسولیان گفت: برنامه‌های آموزش تخصصی، مشکلات روانپزشکان جوان و حیطه‌های اختصاصی روانپزشکی مانند روانپزشکی روان‌تنی، طب سالمندی از محور‌های این کنگره است.

وی افزود: چالش‌های تعهد حرفه‌ای و اخلاق در روانپزشکی، رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای سلامت روان و شهرنشینی و آسیب‌های اجتماعی، مانند خشونت و داعشیسم که بر سلامت روان مردم و احساس ناامنی و اضطراب تأثیرات عمیقی می‌گذارد، روابط بین والدین و نوجوانان و نقش دنیای مجازی در این ارتباط در این کنگره مطرح خواهد شد.

سی و چهارمین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران تا ۲۸ مهر در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار