بیماران اسلامشهر رایگان ویزیت شدند

در پانزدهمین طرح جهادی دست‌های مهربان بیش از ۳۳۰ بیمار در منطقه باغ فیض اسلامشهر به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

کد مطلب: ۶۷۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های تهران ، عباس امیر احمدی، معاون شبکه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح دست‌های مهربان در تمام مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مرحله از طرح با حضور داوطلبانه پزشکان متخصص اطفال، زنان، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی، چشم، روان‌پزشکی، پرستاران و اعضای تیم سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت باغ فیض اسلامشهر به اجرا درآمد .

وی در ادامه گفت: در طرح دست‌های مهربان، بیماران قبل از اجرای طرح ابتدا توسط پزشک عمومی مراکز مجری ویزیت و در صورت نیاز به ویزیت تخصصی به متخصص ارجاع داده می‌شوند؛ همچنین افرادی که به بستری و انجام خدمات پاراکلینیک نیاز داشته باشند، به سطح سوم ارائه خدمت ارجاع داده می‌شوند و مراقبت‌های انجام‌شده برای ایشان پیگیری و ثبت می‌شود .

امیر احمدی افزود: شباب مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در این مرکز از روند اجرای ویزیت رایگان بازدید کرد و با پزشکان و بیماران این مرکز در خصوص کمبودها و مشکلات بهداشتی موجود صحبت کرد .

شایان ذکر است ، در این مرحله از طرح دست‌های مهربان، ۳۳۰ نفر از مراجعین، توسط پزشکان ویزیت شدند و همچنین در موارد موردنیاز، به آنان خدمات پرستاری شامل نوار قلب، گرفتن فشارخون و تزریقات ارائه شد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار