معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس:

طرح نماد از فرصت های خوب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

جلسه توجیهی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ) با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،در این جلسه قاسمی ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص چالشها و مشکلات موجود در آموزش وپرورش از جمله کمبود نیروی انسانی، آسیبهای اجتماعی که متاسفانه از سنین ابتدایی شاهد آن هستیم اشاره کرد و گفت: ولی خوشبختانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری م(مدظله العالی)بنی بربسیج همه ارگانها و نهادها در خصوص پشیگیری از آسیبهای اجتماعی شاهد طرح و برنامه هایی از جمله طرح نمادهستیم که این طرح فرصت مناسبی جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می باشد.

وی در ادامه افزود:از آنجاییکه این طرح مشارکت ارگانهاوسایر نهادهارا در بر می گیرد، به نوعی مشارکت کل جامعه را در برمی گیرد،می تواند در کاهش آسیبهای اجتماعی موثر باشد.

در ادامه شیری کارشناس پیشگیری و رستمی سفیر نماد در خصوص چگونگی اجرای طرح نماد از جمله جلسات آموزشی وسامانه نماد مطالبی ایراد نمودند ودر ازز مدیران مدارس مجری در خواست شد نظرات و پیشنهادات خود را عنوان نمایند.

/خبر نگار: مهری علیئی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار