نایب رئیس هیأت مدیره کشت و صنعت مغان خبرداد:

استحصال بیش از ۲۰ هزار تن شکرخام در کارخانه قند مغان

نایب رئیس هیأت مدیره کشت و صنعت مغان گفت: بیش از ۲۰ هزار تن شکرخام امسال در کارخانه قند مغان استحصال می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، شهریار نگاهی در مراسم آغاز سی و ششمین دوره فعالیت کارخانه قند، ضمن سپاس از تلاش‌های مدیران،کارشناسان و کارکنان کارخانه قند مغان اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، امیدواریم با دریافت حدود ۲۰۰ هزار تن چغندر، استحصال مناسبی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم .

وی افزود: کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان بدون اینکه سمیناری برگزار کنند یا مقاله ای بنویسند در مرحله عمل خود را مکلف به پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می دانند و بدین شکل این موضوع را به منصه ظهور رسانده اند .

نایب رئیس هیأت مدیره و معاون اداری، مالی و بازرگانی کشت و صنعت مغان ادامه داد: امسال حدود سه هزار و ۲۰۰ هکتار در اراضی شرکت و شهرستان‌های همجوار محصول چغندر قند کشت شده است که به گفته کارشناسان، کشت هر هکتار چغندر قند به معنی ایجاد یک فرصت شغلی است و این مقدار در کشت پنبه به سه فرصت شغلی تعریف شده است؛ بنابراین با افزایش سطح زیر کشت چغندر، سه هزار فرصت شغلی ایجاد شده و این موضوع بدون احتساب فرصت‌های شغلی ایجاد شده درجوار تولید شکر است .

وی با اشاره به سیاست‌های خصمانه دشمنان و همچنین اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: ما در سنگر تولید فعالیم و پیوسته باید حمایت‌های عملی خویش را در جهت پشتیبانی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانیم .

نگاهی تصریح کرد: روند افزایش تولید شکر از چهار هزار تن در سال‌های ۹۱-۹۲ به ۲۰ هزار تن در سال ۹۴ رسیده است وتداوم آن در سال ۹۵ نویدبخش توان و پتانسیل کارخانه قند مغان است، طوری که امسال با کشت سه هزار و ۲۰۰ هکتار چغندر و خرید بیش از ۲۰۰هزار تن محصول چغندر قند پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰هزار تن شکر در کارخانه قند مغان استحصال شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه همه ساله فعالیتش را با برداشت چغندر قند آغاز می‌کند، گفت: امیدواریم امسال نیز فرآیند مطلوبی را در تولید شکر شاهد باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار