عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات در گفت و گو با پانا:

توجه به آموزه های اهل سنت یک ضرورت است

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به آموزش های اهل سنت در آموزش و پرورش یک ضرورت است لذا تشکیل کارگروه برای ایجاد شرایط تحصیل اهل تسنن در حال انجام است.

کد مطلب: ۶۷۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه سعیدی در گفت‌ و گو با پانا، در خصوص توجه آموزش‌ و پرورش به اهل سنت، اظهار کرد: این کار یکی از بهترین اقداماتی است که آموزش و پرورش به آن توجه داشته که البته به تازگی فعالیت این کارگروه آغاز شده است.

وی افزود: در این کارگروه بحث‌های مربوط به شرایط محلی، کتاب‌های درسی، معلمان شیعه در مدارس اهل سنت مورد بررسی قرار گرفته تا برای دانش آموزان شرایط مناسبی ایجاد شود.

عضو کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت ایجاد این کارگروه و شرایط فعلی آموزش اهل سنت، تصریح کرد: تشکیل این کارگروه نشان از ضرورت این امر دارد و باید برای پیشبرد اهداف این کمیته تلاش کرد.

سعیدی یادآور شد: همواره به اهل سنت احترام می‌گذاریم بنابر چنین شرایطی توجه به آموزش های اهل سنت گام بسیار مثبتی محسوب می شود.

گفتنی است؛ هفته گذشته سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی از تشکیل کارگروه برای رسیدگی به وضعیت آموزش اهل سنت خبر داده بود و معتقد است خانواده‌های دانش‌آموزان اهل تسنن نگرانی و انتقادهایی را در برخی از مسائل داشتند و به ما انتقال دادند که یکی از نگرانی‌ها و انتقادهایی که خانواده های دانش آموزان اهل تسنن داشتند این بوده که مشکلاتی در مباحث کتاب‌های درسی، برنامه‌های آموزش و پرورش دانش آموزان اهل سنت یا معلمان و نیروی انسانی شاغل در مدارس وجود دارد و آن ها نمی‌دانند این مشکلات را به کجا بگویند و چگونه برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار