مدیریت آموزش و پرورش شهر قدس:

ترویج نیکوکاری یکی از اهداف جشن عاطفه ها است

مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در مراسم متمرکز جشن عاطفه ها که با حضور مسئولان شهرستان قدس ودانش آموزان در دبستان معصومیه بر گزار شد اظهار کرد: در بحث احسان و کمک فرقی نمی کند انسان چقدر بخواهد کمک کند، مهم این است که با احسان و نیکو کاری دلها به هم نزدیک می شود.

کد مطلب: ۶۷۲۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،مراسم متمرکز جشن عاطفه ها در شهرستان قدس با حضور نماینده امام جمعه،اعضای شورای اسلامی ،ریاست اداره آموزش وپرورش،رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و دانش آموزان در دبستان معصومیه برگزار شد.

در این جشن که با شعار دانش آموزان نیازمند رابه مهمانی شادی ها دعوت کنیم ،با هدف یاری رساندن به کودکان نیازمند برگزار شد

در این مراسم ابتدا مدیریت آموزش و پرورش پس از خیر مقدم گفت: ترویج نیکوکاری یکی از اهداف جشن عاطفه ها می باشدودر بحث احسان و کمک فرقی نمی کند انسان چقدر بخواهد کمک کند مهم این است که دلها را به هم نزدیک کنیم.

وی در ادامه مزایا و نتایج احسان و بخشش را برشمرد و گفت با احسان و بخشش دوستی و محبت بین انسانها بیشتر می شود و محبوبیت نزد خداوند

ارتقاء می یابد.

سخنران بعدی عذیری رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره) بود که آماری از افراد تحت پوشش کمیته امداد ارائه داد و افزود: درحال حاضر افتخار تحت پوشش قرار دادن ۴۰۰۰ خانوار ،۲۰۰ دانشجو و ۳۵۰ دانش آموز را بر عهده داریم.

سپس مهمانان در لوح یاد بود یادداشت های خود را در خصوص جشن عاطفه ها نوشتند و مراسم با اهداء کمک سه میلیون تومانی شورای اسلامی شهر به جشن عاطفه ها و خرید غذا به نفع دانش آموزان نیازمند پایان یافت.ش

/ خبرنگار : محمد امین میرآلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار