برگزاری همایش همیاران پلیس در استان مرکزی

همایش همیاران پلیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی طی روزهای 16 و 18 مهرماه جاری به صورت جداگانه ویژه دانش آموزان همیار دختر و پسر در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در این همایش گفت: امنیت مهم‌ترین رکن توسعه و سلامت است و در بخش های مختلف جامعه تاثیرگذار است.

علی شیرخانی افزود: امنیت مسیر علم آموزی را تسهیل می بخشد و کسب علم و دانش، اجتماع را در برابر انواع آسیب‌هایی که بنیان نظم و امنیت جامعه را متزلزل کند مصون می‌دارد.

وی ادامه داد: ارتقای فرهنگ ترافیکی در سایه آموزش هدفمند راحت تر انجام می شود و در این زمینه توجه به همیاران پلیس دانش آموز مثمر ثمر است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در این راستا توجه به حوزه پیشگیری اجتماعی بیش از پیش مورد تاکید است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش ‌و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: اجتماعی کردن افراد جامعه در عرصه‌های مختلف از کارکرد عمومی آموزش و پرورش است بنابراین حضور پلیس در مدارس در بیشتر موارد راه گشای اولیا مدارس، دانش‌آموزان و خانواده‌هاست.

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا در استان مرکزی نیز از همکاری ۲۳۰ هزار همیار پلیس در استان با نیروی انتظامی طی سالجاری خبر داد و گفت: ۱۰۵ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته به‌عنوان همیار پلیس تحت آموزش قرار گرفتند.

حسنی افزود: وجود همیاران پلیس در سفرها و داخل خودروها یک فرصت بزرگ برای کاهش تصادفات است.

وی ادامه داد: همیاران پلیس با تذکرات به والدین در داخل خودرو با نهایت احترام به بزرگ‌ترها از کودکی آموزش‌های لازم ترافیکی را خواهند آموخت.

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا در استان مرکزی بیان کرد: هر شخصی وظیفه دارد در حد توان خود برای ارتقای امنیت تلاش کند و پلیس نیز در کشور و استان با همیاری مردم و مدد خداوند توانسته در این خصوص موفق عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار