مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در همایش همیاران پلیس:

دانش آموزان رعایت قانون را باید به عنوان یک مهارت فرابگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رعایت قانون باید به عنوان یکی از مهارت های زندگی به دانش آموزان آموزش داده شود.

کد مطلب: ۶۷۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده در همایش همیاران پلیس در جمع 200 نفری دانش آموزان پسر دوره دبستان اظهار کرد: توجه به قانون یکی از مهارت های مهم زندگی است که دانش آموزان در طول دوران تحصیل باید به خوبی این مهارت را از لابلای کتاب های درسی فرا بگیرند.
وی با بیان اینکه عمل به وظیفه اجتماعی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت مستقیم با جان انسان ها سر و کار دارد، گفت: نتیجه یک بررسی نشان می دهد که در طول 8 سال جنگ تحمیلی علیه استکبار جهانی ، 214 هزار تن به شهادت رسیدند اما میزان کشته شده‌ها در جاده‌های ما در طی 10 سال گذشته 221 هزار نفر بوده است که نشان دهنده عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط عوامل انسانی است.
تقی زاده همچنین دوستی، احترام، وحدت و همدلی را از دیگر مهارت های مهم در یک اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: لازم است که دانش آموزان ما در سالهای ابتدایی تحصیل با این مهارت ها آشنا شوند و باید تلاش کنیم که درک و فهم این واژه ها از کلاس های درس به کل جامعه تسری پیدا کند و تنها در این صورت است که می توانیم جامعه ای متعالی و رو به جلو داشته باشیم.
گفتنی است؛ دراین همایش تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش خوزستان و پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در زمینه همکاری های بیشتر در حوزه مسائل ترافیکی منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار