3 انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اراک

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با صدور احکامی جداگانه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، سرپرست دانشکده فنی و مهندسی و سرپرست دانشکده علوم انسانی واحد اراک را منصوب کرد.

کد مطلب: ۶۷۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، در مراسمی عبدالله رحیمی به عنوان معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی منصوب و از زحمات ذبیح پیرانی قدردانی شد.

همچنین علیرضا فقیهی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم انسانی منصوب و از زحمات داود تقوایی تجلیل و حسین مظاهری سرپرست دانشکده فنی و مهندسی و از سید عمادالدین هزاوه ای قدردانی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با بیان اینکه تغییر و تحول برای پویایی هر مجموعه ای ضروری است و به معنی عملکرد نامطلوب افراد نیست گفت: تغییرات به منظور استفاده از تفکرات و خلاقیت‌های جدید تؤام با نگاه به گذشته و به کارگیری تجارب و بهره مندی از راهکارهای مدیریتی و شایستگی های افراد صورت می پذیرد تا مجموعه با کیفیتی بالاتر از قبل به حرکت خود ادامه دهد.

حیدری افزود: معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی با برنامه ریزی دقیق، استفاده از تجربیات دیگران، خلاقیت و هوشیاری حرکت هدفمند و رو به جلوی خود را با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی شروع نماید.

وی از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی جدید، کیفیت بخشی در امور آموزشی، اجرای دقیق آیین نامه های آموزشی، توجه به برگزاری مطلوب آزمون ها و امتحانات، تلاش برای جذب دانشجو و تأسیس رشته های جدید، کارآمد و کاربردی و میان رشته ای در مقاطع مختلف و ... در انجام امور آموزشی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار