مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک:

تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی در دست مدیران شهری است

خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک گفت: تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی در دست مدیران شهری است.

کد مطلب: ۶۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

داوود میلادی در گفتگو با خبرنگار پانا، در تشریح عملکرد یک ساله این سازمان ابراز کرد: با درنظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه اطلاعاتی امروز، توسعه کاربردی رسانه ‌های تبلیغات محیطی می بایست با توجه به اخلاقیات، فرهنگ، و ارزش‌ های اصیل جامعه ایرانی عجین شود.

وی ادامه داد: باید استفاده از فن‌ آوری روز و دانش و خرد انسانی پاسخگوی بسیاری از درخواست ‌های آگهی دهندگان و حتی آگهی بینندگان در سطح شهر باشد.

میلادی سپس تعبیه و نصب تابلوهای دیجیتال در ابتدای بلوارهای سطح شهر اراک با بودجه‌ ای بالغ بر 18 میلیون تومان، ساماندهی تابلوهای سطح شهر و براساس دستور مدیریت شهری و ساماندهی نورپردازی و اصلاح آب نمای میادین سطح شهر را از جمله فعالیت­های این سازمان طی سال 91 اعلام کرد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک تصریح کرد:اجرای نورپردازی زیرگذر میدان انقلاب، زیرگذر محیط زیست و کوی رضوی، به اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی مبلمان شهری، مرحله دوم طرح ساماندهی مبلمان شهری شامل ساماندهی پنج میدان از سطح شهر اراک و پاکسازی، شستشو و مرمت پایه‌ تابلوهای سطح شهر از دیگر فعالیت­های صورت گرفته توسط این سازمان در این مدت می­باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار