مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک:
تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی در دست مدیران شهری است
خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک گفت: تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی در دست مدیران شهری است.
داوود میلادی در گفتگو با خبرنگار پانا، در تشریح عملکرد یک ساله این سازمان ابراز کرد: با درنظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه اطلاعاتی امروز، توسعه کاربردی رسانه های تبلیغات محیطی می بایست با توجه به اخلاقیات، فرهنگ، و ارزش های اصیل جامعه ایرانی عجین شود.
وی ادامه داد: باید استفاده از فن آوری روز و دانش و خرد انسانی پاسخگوی بسیاری از درخواست های آگهی دهندگان و حتی آگهی بینندگان در سطح شهر باشد.
میلادی سپس تعبیه و نصب تابلوهای دیجیتال در ابتدای بلوارهای سطح شهر اراک با بودجه ای بالغ بر ۱۸ میلیون تومان، ساماندهی تابلوهای سطح شهر و براساس دستور مدیریت شهری و ساماندهی نورپردازی و اصلاح آب نمای میادین سطح شهر را از جمله فعالیتهای این سازمان طی سال ۹۱ اعلام کرد.
مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری اراک تصریح کرد:اجرای نورپردازی زیرگذر میدان انقلاب، زیرگذر محیط زیست و کوی رضوی، به اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی مبلمان شهری، مرحله دوم طرح ساماندهی مبلمان شهری شامل ساماندهی پنج میدان از سطح شهر اراک و پاکسازی، شستشو و مرمت پایه تابلوهای سطح شهر از دیگر فعالیتهای صورت گرفته توسط این سازمان در این مدت میباشد.
ارسال دیدگاه