مدیر نهاد ستاد اقامه نماز :

برنامه درسهایی از قرآن یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید

مدیر نهاد ستاد اقامه نماز در آیین گشایش دوره جدید مسابقات درسهایی از قرآن گفت: برنامه درسهایی از قرآن از جهت نتایج مثبتی که بر اعتقادات و زندگی کلیه اقشار مردم گذاشته است یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید.

کد مطلب: ۶۷۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مدیر نهاد ستاد اقامه نماز،مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی و مسیب زاده رئیس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش، هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران،روسا ،معاونین پرورشی و کارشناسان قرآنی مناطق بیست گانه آموزش و پرورش تهران، دانش آموزان حائز رتبه در مسابقات درسهایی از قرآن و موسسین و خیرین در امور قرآنی در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد ، از برگزیدگان در این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام محسن قرائتی در این مراسم با اشاره به اهمیت قرآن و تاثیر آن در زندگی همه مردم گفت: خیر دنیا و آخرت همه ما در قرآن نهاده شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به چهل سال از عمر نظام اسلامی میگذرد و در این مدت بینندگان برنامه درسهایی از قرآن به میلیونها نفر رسیده است.

حجت الاسلام قرائتی به نقش مهم فرهنگیان در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدا در یکی دو کلاس و مدرسه معلمان سوالاتی از این برنامه طرح کرده و به دانش آموزان خود گفتند تاجواب را در صحبتهای من در تلویزیون پیدا کنند و بچه ها برای پیدا کردن پاسخ سوالات با دقت برنامه را نگاه میکردند و پس از محرز شدن تاثیر مثبت این روش در دقت و یادگیری دانش آموزان کم کم این مسئله گسترش پیدا کرد تا امروز که به یک مسابقه ملی با چند میلیون شرکت کننده تبدیل شده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار