با هدف اجرای طرح پیشگیری از معلولیت ها

مدیر آموزش و پرورش و بهزیستی استان مرکزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیران کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان مرکزی با هدف اجرای طرح آگاهسازی برای پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری اختلالات ژنتیک تفاهم نامه امضا نمودند.

کد مطلب: ۶۷۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، این تفاهم نامه با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان و کاهش بروز معلولیت ها، آسیب های اجتماعی و پیشبرد اهداف پیشگیرانه در ده ماده به امضای شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و بهروز رفیعی مدیر کل بهزیستی استان رسید.

اجرای برنامه های آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و غربالگری اختلالات ژنتیک برای دانش آموزان شهر اراک و شهرستان شازند با اولویت مدارس شبانه روزی و روستایی و مناطق محروم، آموزش و توجیه اولیای دانش آموزان، مدیران، معلمان و مراقبین سلامت مدارس دوره متوسطه دوم به عنوان موضوع این تفاهم نامه ذکر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: با توجه به اینكه بزرگترین سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی آن است این تفاهم نامه می تواند نقش موثر و تاثیر گذاری در بهبود وضعیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه داشته باشد.

شهریار فولادوند افزود: حوزه ستادی و کارشناسی آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را برای اجرای با جدیت اینگونه طرح ها بکار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار