مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بهره برداری از دارالقرآن و سالن چندمنظوره قاین

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید دار القرآن حضرت صدیقه طاهره(س) و سالن چند منظوره پژوهشسرای شهرستان قاین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۶۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین افتتاح این دو طرح اذعان کرد: دار القران حضرت صدیقه طاهره(س) در زمینی به مساحت 400 متر مربع و اعتباری بالغ بر450 میلیون تومان، با مشارکت خیری نیکوکار از کشور کویت احداث و تکمیل شده است.

وی، با بیان این که این دارالقرآن در هر شیفت پذیرای بیش از یکصد دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول می باشد، تصریح کرد: در حال حاضر قریب 24 هزار دانش آموز قاینی در 12 هزار کلاس درس این شهرستان مشغول تحصیل می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه از افتتاح سالن چند منظوره پژوهشسرای قاینات خبر داد و افزود: این سالن با زیربنای 125 متر مربع و اعتبار یکصد میلیون تومان با مشارکت خیرین نیکوکار ساکن شهرستان احداث شده است.

لامعی یاد آور شد: خیر نیکو کار، دکتر منصورعلی، شهروند کویتی، تا کنون 62 مدرسه و سایر اماکن آموزشی در کشورهای ایران،لبنان،افغانستان و آفریقا احداث کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار