پیغام گلر سابق برای شماره یک فعلی/

خط و نشان جدی برای بیرانوند/ سوشا و ادامه روزهای رویایی در نروژ

روزهای حساس منتهی به جام جهانی به بهترین شکل برای سوشا مکانی دنبال می شود؛ گلر سابق پرسپولیس این روزها تلاش ویژه ای برای فیکس شدن در روسیه انجام می دهد و با کلین شیت هایش پیغام ویژه ای برای تهران مخابره می کند.

کد مطلب: ۶۶۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ انتشار عکس های خصوصی و سپس پوشیدن شلواری با عکس های یک شخصیت کارتونی آغاز ماجرایی بود که سوشا مکانی را از ماندگار شدن طولانی در پرسپولیس آن هم درست در فصلی که این تیم درخشش خود را آغاز کرده بود دور کرد.

سوشا که به پایان راه در پرسپولیس رسیده بود و از طرف کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت 6 ماهه حضور در فوتبال ایران مواجه شد فوتبال اروپا را نشانه گرفت و راهی لیگ دسته اول نروژ شد.

اولین بازی های حضور در نروژ که البته از میانه های فصل دسته اول این کشور همراه بود برای سوشا روزهای خوبی را رقم زد و او همراه با تیمش " میوندلن " جواز پلی آف صعود به لیگ برتر را بدست آورد اما در راه صعود ناکام ماند.

با درخشش سوشا در دسته اول و در آستانه فصل جدید فوتبال نروژ تیم لیگ برتری استروم گودست مشتری این گلر ایرانی شد تا او به طور قرضی به این تیم منتقل شود. اما تنها یک حضور در استروم گودست باعث شد تا او قید حضور در لیگ برتر نروژ را زده و باز هم راهی دسته اول شود.

بازگشت سوشا مکانی به میوندلن در حالی که ماه ها از آخرین بازی رسمی او می گذشت بر خلاف انتظارها با درخشش خیره کننده این گلر ایرانی همراه بود است.

سوشا از زمان بازگشت به میونلدن برای این تیم 9 بازی رسمی ( 7 بازی دسته اول نروژ و 2 بازی جام حذفی ) انجام داده و در 7 بازی کلین شیت داشته است.

گلر سابق پرسپولیس در 5 دیدار آخر تیمش گل نخورده و حالا به رکورد 477 دقیقه بدون گل خورده رسیده است. حالا در شرایطی که زمان زیادی تا آغاز جام جهانی نمانده، سوشا روزهای خوبش را دنبال می کند و به دنبال دعوت مجدد و فیکس شدن در دروزاه ای است که علیرضا بیرانوند توانسته است در آن تاریخ سازی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار