مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خبرداد:

سفر بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر به اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: در تابستان امسال هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گردشگر به اردبیل سفر کردند.

کد مطلب: ۶۶۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، کریم حاجی‌زاده افزود: جهاد دانشگاهی، مجموعه‌ای خوشنام در زمینه علمی، پژوهشی و فرهنگی بوده و این نهاد از زمان تشکیل تاکنون مایه خیر و برکت برای کشور و استان اردبیل بوده که راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز یکی از این برکات است .

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی مورد وثوق و ایده‌آل این اداره کل برای همکاری‌های مختلف است و می‌تواند در پیشبرد اهداف و طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کمک‌های زیادی به اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل کند که از همکاری‌های مشترک با این نهاد استقبال می‌کنیم .

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه استان اردبیل به دلیل ظرفیت‌های موجود باید استانی چهار فصل برای گردشگران باشد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مدون، نسبت به بهبود بدنه شهر، اقدامات لازم انجام شود .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در فصل تابستان را هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برشمرد و گفت: برای توسعه گردشگری استان در تمام فصل‌های سال باید زیرساخت‌های تفریحی و اقامتی مناسب ایجاد شود تا مدت حضور گردشگران افزایش یابد .

وی افزود: با توجه به آب و هوای مناسب و گرم شدن هوا در سراسر کشور، به یقین در سال‌های آتی شاهد افزایش تعداد گردشگران خواهیم بود به همین خاطر باید زیرساخت های اساسی و لازم برای پذیرش این گردشگران را فراهم سازیم .

حاجی‌زاده با استقبال از همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی اظهار کرد: انتظار داریم جهاد دانشگاهی در ثبت جهانی قله سبلان که از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است ما را یاری کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار