یادداشت/ محمدرضا قاسمی نیا

نباید به بیگانه چشم دوخت

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم طی یادداشتی، اظهارات اهانت محور و جاهلانه رئیس جمهور بی خرد و تازه به دوران رسیده و مغرور آمریکا در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

کد مطلب: ۶۶۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، متن کامل یادداشت حجت الاسلام قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بدین شرح است::

بسم الله الرحمن الرحیم

((نباید به بیگانه چشم دوخت.!))

خطرآمریکا به حدی است که اگرکوچکترین غفلتی کنید، نابود می شوید. هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشیدکه همین فریاد همگانی مرگ بر آمریکا برای او مرگ می آورد. آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمن اند ،چراکه اسلام وکتاب و سنت را خار راه خود و مانع از چپاول گری شان می دانند، چرا که ایران با پیروی ازهمین کتاب وسنت بودکه درمقابل آنان به پا خاست و انقلاب نمود و پیروز شد. (صحیفه امام جلدهای ۱۰و۲۱) سخنانی بود از رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که مردم و مسئولان را نسبت به خطر آمریکا تذکر داده اند و آمریکا و اسرائیل را دشمنان اصلی انقلاب اسلامی ایران معرفی کرده اند.

آقای ترامپ! آیامااهل خشونت،خونریزی وهرج ومرج درجهان هستیم یاشماکه باخلق داعش،گروه های تروریستی تکفیری وپشتیبانی از منافقین باحمایت وخوشحالی شمادرکشورهای مختلف خشونت، خون ریزی، هرج و مرج، بی خانمان کردن مردم، کشتارکودکان و زنان را ترویج می کنید!

آقای ترامپ! تولید، فروش و استفاده از سلاح های کشتار جمعی و بمب های خوشه ای و اتمی از هنرهای ضد انسانیت شما است و هر روز پرده از جنایات شما در جهان برداشته می شود.

آقای ترامپ! نگاهی به پرونده عملکرد دولت مردان سابق و گذشته خود داشته باشید.

شما هستیدکه مردم کشورهاراازحق حیات، بهداشت، آموزش، مسکن، رفاه وامنیت محروم کرده اید! شماهستیدکه حق و حقوق بشر را لگدمال می کنید! و حقوق بشر را صرفا برای خود، دوستان و هم پیالگی هایتان می خواهید!

آقای ترامپ بدان! که دوران سال های دهه ی چهل وپنجاه ایران گذشته که کسی دربرابرقدرت های توخالی آنان زانوی ذلت و سرافکندگی بزند و رشد کشور ما رو به جلو می باشد و در فرهنگ ایرانی عقب گرد نداریم!

آقای ترامپ، اگر تعدادی از عاقلان دنیا بنشینند و بی طرفانه و منصافه جنایات و کشتار و قتل عام هایی که به واسطه و یا دستور و حمایت دولت مردان آمریکا به ناحق در دنیا به وقوع پیوسته شمارش کنند پرونده هایی مفصل و قطور با صفحاتی پر از سطر می شود.

دشمنان ایران اسلامی و در رأس آنان استکبار و نظام سلطه بداند ما مستحکم تر از همیشه براصول وارزش های صراط مستقیم انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمت الله علیه) پایبندیم و شعارمرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل را با قطره های خون خودنوشته ایم چرا که درس هیهات مناالذلة را از مکتب سرخ عاشورایی امام حسین (علیه السلام)آموخته ایم.

نکته ای که باید مسئولان کشور عزیزمان ایران اسلامی بر آن توجه و دقت کنند؛ این که مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بر بد عهدی طرف های مقابل در مذاکرات برجام و به ویژه بدعهدی آمریکایی ها تذکر دادند. رهبرحکیم و فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای طی سخنانی که درمراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی داشتند باتوجه به گستاخی آمریکا در قضیه برجام فرمودند: آنها در این موضوع، هرروز از خود یک شرارت و یک شیطنت نشان می دهندکه نشانگرصحت فرمایش امام بزرگوار است که آمریکا راشیطان بزرگ می خواندند و حقیقتا رژیم ایالات متحده آمریکا،خبیث ترین شیطان ها است و گفتند: دشمن بداند، اگرزورگویی و قلدرمأبی درنقاط دیگرجهان جواب می دهد درجمهوری اسلامی جواب نخواهد داد و این نظام راست قامت و مقتدر ایستاده است و افزودند: مسئولان فاسد، دروغگو و فریب کارآمریکا، و قیحانه ملت ایران ونظام جمهوری اسلامی را به دروغگویی متهم می کنند،درحالی که ملت ایران صادقانه حرکت و اقدام کرده وصادقانه نیزاین مسیر را تا آخر خواهد پیمود ایشان فرمودند: دروغگو شما هستید، دروغگو کسانی هستندکه برای هیچ ملتی ، سعادت و خوشبختی قائل نیستند و تأمین منافع نامشروع خودرا به هر قیمتی جایز می دانند. ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

حال باسخنان رذل و بی شرمانه رئیس جمهور ابله و جاهل آمریکا در مجمع سازمان ملل متحد باید برای مسئولان ما تذکری بوده و بهتر درس بگیرند و با هوشیاری و بیداری در برابر توطئه های دشمنان، خود را مهیا بدانند و با تکیه بر نیروهای درون زا و توکل به خدای متعال و اعتماد به قدرت عظیم و سرمایه مردمی باورکنند که نباید به بیگانه چشم دوزند.! چون ما می توانیم.

رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان ومردم برکوتاه نیامدن در برابر دشمنان می فرمایند: اگرکوتاه بیاییم دشمن جلوترخواهدآمد.

نباید فراموش کنیم که درهشت سال دفاع مقدس با نیروی ایمان و توکل به خداوند قادر متعال به ظرفیت های مادی و معنوی و نیروهای درون کشور و بسیج و سپاه و ارتش و اقوام و ادیان مختلف اعتمادکردیم و به پیروزی رسیدیم و دشمنان باحمایت ها و پشتیبانی شیطان بزرگ آمریکا، جرأت نکردند حتی یک وجب از خاک وطن عزیزمان را اشغال و تصرف کنند.

مسئولان و سیاست مداران کشور آن روزها را فراموش نکنند و بدانند خدا را شکر مردم و جوانان و دانشمندان و مراکز پژوهشی، تحقیقی و علمی ما امروز به مراتب قوی تر و آماده تر از زمان هشت سال دفاع مقدس هستند.

لازم است با اعتقاد بیشتری به اقتصاد و تولید داخل پرداخت و حمایت و تقویت ارکان اقتصادی و فرهنگی باید همیشگی است که البته پیشرفت و توسعه و استحکام آنها فقط با روحیه بسیجی و جهادی میسر می باشد.

و استکبار جهانی و دولتمردان فاسد آمریکا باید بدانند با دهان بی چاک و بدون زیپ و باقلدری و زور نمی توانند باکشور آزاده و مقتدر ایران اسلامی وشجره طیبه وتنومند حکومت جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز آن صحبت کند و با این رفتارهای توأم با خشم و غضب و عصبانیت و درندگی راه به جایی نمی برند و خبر از شکست و اضمحلال خود و فرو رفتن در باتلاق افکار و رفتار خود می دهند و کاخ های عنکبوتی خود را که برلب پرتگاه بنا کرده اند به نابودی می کشانند.

آنان نمی خواهند قدرت مستقل ملت ها را به ویژه ملل مسلمان و ایران اسلامی را ببینند و بپذیرند و درضلالت وظلمات، خواب های خوش می بینند و برای کشورها نقشه می کشند چرا که خود را به کری وکوری زده اند و نمی خواهند بفهمند!

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) سال های قبل کامل ترین تعبیر را برای حاکمان و دولتمردان آمریکا ترسیم کردند و او را تروریست بالذات نامیدند و ما می بینیم در هر فتنه و ظلم و جنایت و نابرابری که در هر کشوری مردمانی بی گناه و بی دفاع کشته می شوند ردپایی از نقشه ها و حمایت های آمریکا برخوردار است.

نکته ای که مسوولان وتصمیم گیران کشورلازم است به آن توجه کنند حفظ یک صدایی و یک دلی و تبعیت و اطاعت از منویات و نصایح حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت انقلابی و شناخت دشمن و ترفندها و تکنیک ها و تاکتیک های آنان می باشد و این که در هر جا و هر زمان بر اشتباهات تصمیمات وگفتار خودپی بردند و یا صاحبان نظر با دلسوزی آنان را از اشتباهات و خطاها آگاه کردند؛ با شجاعت وخاضعانه بپذیرند و اصرار برخواسته هایشان نداشته باشند و باید درحفظ و تقویت عزت و اصول و سربلندی کشور عزیز و ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند و مصالح کشور و آیندگان در نظرگرفته شود و مصلحت نظام را بر سلایق حزبی، جناحی و گروهی مقدم بدارند. و تلاش وسرمایه گزاری برای تحکیم پایه های استقلال و عظمت کشور عزیزمان وظیفه ای همگانی وهمیشگی باید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار