مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

تربیت دانش‎آموزان مهارت محور نیازمند معلمان با انگیزه است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر به دنبال رشد کیفی تعلیم و تربیت هستیم و می‎خواهیم از حافظه محوری به مهارت محوری دست یابیم بایدمعلمان باانگیزه‎ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۶۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، مرتضی تمجیدی با اشاره به اینکه به خاطر تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، حال و هوای معنوی حاکم شده است، تصریح کرد: امیدوار هستیم به همت بلند معلمان، تلاش دانش‎آموزان، نظارت و همکاری اولیا و مشارکت دستگاه‎های دولتی و غیر دولتی شاهد رشد و تعالی در تعلیم و تربیت باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اگر به دنبال رشد کیفی تعلیم و تربیت هستیم و می‎خواهیم از حافظه محوری به مهارت محوری دست یابیم، باید معلمان با انگیزه‎ای داشته باشیم، اضافه کرد: این مقوله‎ها نیازمند عزم جدی مسئولان است و این عزم در استان وجود دارد.
تمجیدی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید180 هزار دانش‎آموز وارد مدارس استان شدند، یادآور شد: 15 هزار معلم هم در سال تحصیلی جدید کار خود را آغاز كرده اند.
وی با بیان اینکه دانش‎آموزان در سال‎جاری در قالب 2 هزار و 400 آموزشگاه در استان زنجان مشغول به تحصیل می‎شوند، ادامه داد: در سال‎جاری برنامه‎های خوبی برای رشد تعلیم و تربیت مد نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار