در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان شد

مدیركل آموزش و پرورش استان:وجود یك معلم برای تربیت یك دانش‌آموز در منطقه محروم از افتخارات ما است

مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: وجود یك معلم برای یك دانش‌آموز آن هم در مناطق محروم و دور‌افتاده جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توسعه آموزش‌های عمومی و رایگان است.

کد مطلب: ۶۶۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا احمدمحمودزاده در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش موضوع انسداد بی‌سوادی در فاصله سنی شش تا 9 ساله‌ها را یادآور شد و تصریح كرد: ما بر اساس مصوبه هیئت دولت و بخشنامه وزارتی این موضوع را در دستور كار قرار داده ایم تا با این انسداد و تلاش برای باسواد كردن گروه سنی 10 تا 45 سال بتوانیم تا آخر برنامه پنجم توسعه جشن باسوادی تمام اهالی استان را برگزار كنیم .

مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل اجرای طرح انسداد بی‌سوادی را از پایه اول تا سوم ابتدایی ضروری و با اهمیت توصیف كرد و گفت: ما تلاش كردیم تا دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی كنیم تا از این طریق بتوانیم آن‌ها را وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت كرده و هرگونه قصور و كوتاهی در این زمینه را جبران كنیم.
محمود‌زاده یادآور شد: در كنار آن طرح مینی‌بوس و احداث مدارس شبانه‌روزی در مقطع متوسطه و راهنمایی در دستور كار قرار گرفته به طوری كه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور 10 مدرسه شبانه‌روزی در اردبیل در حال احداث است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار