مشاور استاندار گلستان

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در مینودشت

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با اشاره به برگزاری موفق و بی‌نظیر اجلاسیه استانی نماز در سال گذشته در گنبدکاووس، گفت: به پاس تلاش‌ها و همت مدیران و مردم این شهرستان حامل سلام و تشکر آقای قرائتی هستم.

کد مطلب: ۶۶۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، قاسم محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که با حضور ائمه جمعه، فرماندار ویژه، مدیران و مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ویژه برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و ایام سوگواری سالروز شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: محرم و عاشورا همواره در کشور ما ضمن ایجاد یک روح معنوی باطنی در جامعه زمینه‌ساز اتفاقات بزرگ و تحولات درونی بسیار خوبی در اقشار مختلف مردم و مدیران بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس در سال گذشته میزبان اجلاسیه استانی نماز با محوریت نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود، افزود: برگزاری این اجلاسیه در شهرستان گنبدکاووس با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و استقبال پرشور مردم و موثرین نماز در شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان به اذعان و تائید مقامات کشوری در سطح کشور نمونه نداشته است.

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با تاکید بر اینکه تلاش همه فعالان و مدیران فرهنگی شهرستان به ویژه امام جمعه محترم و فرماندار ویژه گنبدکاووس موجب افتخارآفرینی گنبدکاووس در کشور شد، خاطرنشان کرد: بنده حامل سلام و تشکر صمیمانه حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور به مسوولان و مردم گنبدکاووس هستم.

محمدی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) در گرمای طاقت فرسای کربلا و در شرایطی که جنگ به اوج خود رسیده بود بر اقامه نماز در ابتدای وقت شرعی و به صورت جماعت تاکید کردند، ادامه داد: تعدادی از یاران امام حسین (ع) در جریان اقامه نماز به شهادت می‌رسند و تیرهای بسیاری نیز به سمت ایشان روانه می‌شود اما سیدالشهدا (ع) دست از اقامه نماز جماعت اول وقت بر نمی‌دارند.

وی اقدام امام حسین (ع) در ظهر عاشورا را نشان از اهمیت و حساسیت نماز اول وقت جماعت دارد که امام جان خود را به خطر می‌اندازند، تصریح کرد: همه با باید عاشورا را با دیده عبرت و کسب معارف بنگریم و بدانیم که اهمیت اقامه نماز به ویژه به صورت جماعت تا چه میزانی است.

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با بیان اینکه اجلاسیه استانی نماز گلستان در سال جاری در شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بیست و ششمین دوره اجلاسیه کشوری اقامه نماز نیز در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

محمدی با تاکید بر اینکه انتظار ما از مسوولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس کمک به عزیزان برگزار کننده مراسم در شهرستان مینودشت است، افزود: با توجه به تجربه مدیران گنبدکاووس در مدیریت و همچنین تولید محتوا و برنامه‌ریزی، بدون تردید این همکاری میان شهرستان‌های مینودشت و گنبدکاووس می‌تواند به غنای فرهنگ و رفاهی منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار