امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با پانا:

مربی خارجی دردی از استقلال دوا نمی کند/ هیات مدیره به ساز خود می رقصد

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال معتقد است مربی خارجی نمی تواند شرایط این روزهای استقلال را بهبود بخشد.

کد مطلب: ۶۶۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

امیر واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت: متاسفانه مشکلات استقلال شیرازه این تیم را به هم زده اما من به هیچ عنوان قبول ندارم که مشکلات مدیریتی از قبل این تیم را به این روز درآورده چرا که هر مدیریتی وقتی وارد یک مجموعه می شود از چند و چون وضعیت آن آگاه است و می داند با چه مجموعه ای قرار است کار کند.

وی ادامه داد:مشکل اصلی استقلال از نظر من ناهماهنگی اعضای هیات مدیره است، وقتی اعضای هیات مدیره هر کدام یک سازی می زنند و مصوباتی که در جلسه به تصویب رسیده است را رسانه ای می کنند مشخص است تیم به حاشیه می رود و حال و روز خوبی پیدا نمی کند.

واعظ آشتیانی افزود: اگر هم قرار بود اولتیماتومی به کادرفنی داده شود باید مخفیانه این کار انجام می شد نه اینکه با رسانه ای شدن این موضوع تنها کادرفنی را تحت فشار قرار بگذاریم، متاسفانه یکی از اعضای هیات مدیره در یک برنامه تلویزیونی کاپیتان تیم را به جرم خندیدن مورد مواخذه قرار می دهد و اسرار باشگاه را بی پروا جلوی همگان برملا می کند. مسلم است بااین شرایط استقلال ضربه می خورد.

مدیر عال اسبق استقلال در مورد حضور مربی خارجی عنوان کرد: بعد از استعفای منصوریان حرف از مربی خارجی به میان آمد که به نظرم مربی خارجی هم کاری از پیش نمی برد و دردی را دوا نمی کند، کدام مربی در اواسط فصل مسئولیت تیمی را می پذیرد که خودش این تیم را نبسته و در برابر نتایجی که کسب می کند خودش را مسئول نمی داند. به نظرم در شرایط فعلی بازگشت منصوریان بهترین گزینه است چرا که حداقل به تیم آشنایی دارد و خودش این بازیکنان را انتخاب کرده اما مربی خارجی دلش برای استقلال نمی سوزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار